Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Funderar på en långhelg i Falkenberg med hunden i sommar i samband med en rallytävling. Har lite svårt att hitta lämpligt boende och tar...
Svar
4
· Visningar
610
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Vi står eventuellt inför att köpa en vuxen hund (3 år). Jag är inne på kennelklubbens hemsida för att försöka få klarhet i hur man bör...
Svar
5
· Visningar
831
Senast: superstar
·
Övr. Hund Nån här med tips på något som är effektivt att få bort all päls med på korthårig hund? Vi är inne i jordens pälsfällning! :crazy: Det är...
Svar
12
· Visningar
1 438
Senast: Carolininen
·
Hundhälsa Jag har en snart 7 månader gammal aussievalp som precis har diagnostiserats med "förmodad OCD" i såväl bogled som armbågsled på ena...
2
Svar
39
· Visningar
8 462
Hundhälsa Min hund ska till veterinären imorn då han är stel i sitt ena bakben. Han vägrar trava samt kuttar med båda bakbenen när han springer...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Bexzor
·
Övr. Hund Jag har två stycken, mot framrusande främmande hundar, ganska otrevliga labrador tikar. Dom ser det som sin uppgift att sätta dessa...
2
Svar
29
· Visningar
2 358
Senast: Lipperta
·
Övr. Hund I engelska tidningar finns det massor med pensionerade greyhounds till salu. Varför är det ingen som vill ha dessa? Varför blir det inga...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 106
Senast: fejko
·
Övr. Hund Vi har hyrt en stuga i Åhus en vecka i sommar och vovven ska följa med. I samband med detta är vi även bjudna på bröllop i Ystad med...
Svar
1
· Visningar
449
Senast: lady_vip
·
  • Låst
Övr. Hund Fortsättning på http://www.bukefalos.com/threads/fortsatt-uppdatera-del-15.1455653/page-100#post-18416378 Hela buke håller tummarna för...
98 99 100
Svar
1 988
· Visningar
123 605
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Jag har en schäferhane på 3 år. En energisk kille med mycket känslor och ganska dålig självkontroll. Han har alltid haft myror i kroppen...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 768
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Jag måste börja nysta i om och när det blir dags för mitt hjärta att vandra vidare. Har några delar jag skulle vilja bolla med den som...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 929
Senast: Lipperta
·
Hundavel & Ras Vi funderar på valp -19 om förhållandena är de rätta med jobb osv. Har dock aldrig tänkt att detta med ras skulle vara ett så stort...
2
Svar
28
· Visningar
2 557
Senast: Lindon
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Är nyfiken på era erfarenheter om Italiensk Vinthund? Hur är dom i sättet, aktivering och motionsvis? Intresserad! :)
Svar
1
· Visningar
673
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Hjälp mig ta beslut. Står på kö på en bostonterrier. Kommer dröja ca 1 år innan den kommer. Tiken tog sig inte denna gång Idag kom...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 334
Senast: Lavine
·
Övr. Hund Jag gillar privatekonomi och har koll på mina pengar och kostnader, och känner att jag skulle vilja ”renodla” hundkostnaderna mer. Jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 632
Senast: nejlica
·
Övr. Hund Hjälp! Vi har en dvärgschnauzer, en tik som är 1,5 år och hon är världens bästa hund, såklart. Otroligt lättlärd, glad och lekfull och...
Svar
8
· Visningar
2 643
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Ni med hundgård, vad har ni för underlag? Har ni nån sorts "klack"/ram i botten som sektionerna står på? Först hade vi tänkt gjuta en...
2 3
Svar
43
· Visningar
10 034
Senast: mandaaa_
·
Hundträning Ni som har era hundar till specifikt arbete, tillexempel valla får, jaga älg eller så. Frågar av ren nyfikenhet eftersom jag ofta hör...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 267
Senast: mandaaa_
·
Hundhälsa Ja som rubriken, störs dom av ljudet som ska skrämma bort möss? Någon som använt en sån medan ni haft hund?
Svar
12
· Visningar
9 627
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Så nu bestämde jag mig för att starta en tråd för hundfotografer, endast :devil: Annars hade jag postat tråden i annat forum. Men här...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
9 277
Senast: Fisherling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar