Det är tyvärr inget alternativ.
Tittade på Granngårdens högenergifoder. Säkert ren skit, men det är iaf inte sämre skit än alla andra säckar jag kollat på
Purizon?
Gillar att det även beskrivs hur produktionsdjuren haft det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tittade på Granngårdens högenergifoder. Säkert ren skit, men det är iaf inte sämre skit än alla andra säckar jag kollat på
Var rädd om dig!Fy satan. Bebis har somnat och jag tittar på mandelnötterna eftersom jag inte når fjärrkontrollen. Jag dör inombords.
Var rädd om dig!
Purizon fungerar utmärkt magmässigt på mina om jag ger torrfoder iblandPurizon?
Purizon fungerar utmärkt magmässigt på mina om jag ger torrfoder ibland
Purizon?
Är väl inte svenskt? Får lite mumbojumbovibbar av alla örter och att de stoltserar med 30% frukt. Bukfylla som bukfylla, då ger jag hellre billig spannmål om det ändå ska passera rakt ut
Jag hade satsat på ett så vettigt torrfoder som möjligt. Mina äter RC men det tror jag inte du gillar
Vad kan du köpa på plats? Så slipper du frakta tänker jag.
Det är ca 50% dyrare att köpa "på plats" och jag jobbar nattskift en dryg timmes resa från närmsta butik, så det är extremt opraktiskt för mig att handla där. Jag lever ett rätt isolerat liv, de där veckorna! Förra året körde jag 120 kg frusen hundmat de nästan 80 milen tvärs över Norden
RC faller på flera punkter, både dåliga råvaror, utomnordisk produktion och baserat på hur Fritte såg ut när han åt det, inte prisvärt. Trots att det var ett högenergifoder som var extra lättsmält och att han åt mer än dubbla rekommenderade mängden så tappade han hull och muskler. Så fort jag gick över till färskmaten sa det "poff" så kom orken, formen och hullet tillbaka.
Jag tror att jag kommer gråta lite blod över den här månadens hundutfodring
Är väl inte svenskt? Får lite mumbojumbovibbar av alla örter och att de stoltserar med 30% frukt. Bukfylla som bukfylla, då ger jag hellre billig spannmål om det ändå ska passera rakt ut
Hur stor bil tror du jag har?Men köpa en billig frys och ta med då? Kan väl löna sig för dig??
Ja, jag ska kika på det!@Migo appetitt extreme kanske? Jag hade för mig att det va nordiska råvaror men kan va att jag har fel där. Märket är norskt iaf så det kanske bara är som jag minns det.
Hur stor bil tror du jag har?
Standardt! När jag ger torrfoder går jag tillbaka till standardt varje gång, tror de har ett högenergi foder som heter Extra.Jag har tyvärr jättetrist erfarenhet av Robur sen innan jag började ge färskt, vågar inte använda det.