Hade en väldigt trevlig kväll med Arkitektstudenten igår. I början när vi spelade biljard kändes det rätt oladdat och kompisaktigt, men det ändrades lite sen när vi satt och snackade, dock hände inte så mycket. När kvällen led mot sitt slut utan att det blivit mer action än att våra ben snuddade varann, såg jag i ögonvrån på klockan att jag snart skulle missa min buss. Väntade 10 minuter och sen sa jag typ "Skit också, jag har helt glömt bort tiden, jag kommer nog missa bussen, vad klantigt!
"
Blev erbjuden att sova över. Annars hade det blivit jobbigt.
Blev en väldigt trevlig natt i alla fall. Han är en fin och bra kille!
Så i förmiddags, lite bakis och sömnbristseg, med samma t-shirt som igår, knullrufs i håret, värme i magen och lite sådär uppfylld som man kan bli, bar det direkt av till min förstadejt med en trevlig,mellanstadielärare. Tror inte att jag gjorde mitt allra bästa intryck, var ganska disträ, så jag kommer nog inte göra om en liknande dejtplanering.
Men han var jättetrevlig och vi hade kul. Får fundera lite på om jag vill ses igen, oklart vad han tyckte också. Egentligen tror jag det räcker för mig nu att utforska vad det blir av med Arkitektstudenten + träffa Konstnärskillen.
Men i alla fall, sen jag skaffade Tinder plus för 1-2 veckor sen har jag fått mycket fler matchningar, så det kan ju vara ett tips för er som har tindertorka. Upplever att det mest beror på att jag fått betydligt fler folk att svepa på, och också intressantare. Boosten jag testade gav inte ett skit, och de extra superlikesen får jag aldrig matchningar på heller, så det beror inte på det. Har flera jag skriver med nu som jag gärna skulle träffa. men som sagt, tror jag får hejda mig lite, har väldigt begränsat med tid och känns som att jag försöker lägga in dejter på varenda barn- och jobbfri lucka jag har, jag behöver nog hämta andan lite också och göra nåt annat ibland.