@Singoalla Jag tycker det är bra att du ska prata med honom, förhoppningsvis slipper du stressen över vart ni är och vart ni är på väg om ni får till ett bra samtal, lycka till
Jag menar det handlar ju om er båda, relationen ni har. Tycker det var bra som någon vem det nu var skrev också ungefär att det enda man kan ta ansvar för är hur man känner
nu, såhär känner jag
nu, men jag är en människa, jag kan och har rätt att känna annorlunda imorgon eller om en vecka.
Tycker också det är tänkvärt det ni andra skriver om det här med att vara själva, hur skönt det är. Jag har diskuterat det här rätt mycket med mina vänner de senaste veckorna sen jag började tindra. Att jag trodde att jag ville ha ett förhållande - men det vill jag kanske egentligen inte? Det är kanske bara det här att
man ska vilja det som fått mig att tro det? Känner det har gått jättefort nu de här veckorna och det är kul att bara ta det lite chill och träffa nya människor...
Läget just nu är att jag smsade badkillen igår och skrev att jag gärna är kompis, men inget mer. Fick tillbaka att han känner likadant, men att jag gärna fick höra av mig om jag skulle ut på något äventyr
. Kul!
Så sov jag ju hos vegokillen inatt
. Han bjöd mig på middag ute och sen hade vi det mysigt hemma hos honom på kvällen (nej, jag menar inte sex med "mys"
). Förspel, men gick inte vidare då jag sa att jag inte ville bl a eftersom det var länge sen jag låg med någon, vilket var helt okej. Nu får vi väl smälta det här lite känner jag och se vad som händer, som sagt jag har ju mina funderingar som jag skrev här ovan, men jag vet ju inte alls vad han vill heller egentligen och vi har setts tre gånger...! Så jag inser ju att jag kan faktiskt chilla, eller hur?
Lite ångest får jag dock över att jag babblar så mkt ibland^^ Babblade om buke lite igår... kanske inte så smart o fick lite ångest, jag kom på att jag nog ändå inte vill bli hittad här, som vi pratade om innan :P Men, det var i förbigående, så hoppas han inte la det på minnet^^. Och skulle det va så så tycker jag inte man gör så heller, utan förstår att det är den andras privata
.
Så, nu har jag nog babblat klart, fullständigt med lite ångest på köpet på slutet
.
Tänkte jag skulle försöka låta bli att skriva det här men det kändes konstigt så....
//r