machafuko
Trådstartare
@machafuko när ska du öva foto på mina jyckar?
Någon helgdag? Bara lurar på hur jag ska komma till dig. Har inte körkort (ännu). Går kollektivtrafik dit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@machafuko när ska du öva foto på mina jyckar?
Annars kan jag ta med två av hundarna och så ses vi någon stanns? Calibra är den som jag saknar nya bilder på som är bra. Har inga helkroppsbilder alls nästan. Och så är hon svart. Sååå svårt att fota svarta hundarNågon helgdag? Bara lurar på hur jag ska komma till dig. Har inte körkort (ännu). Går kollektivtrafik dit?
Någon helgdag? Bara lurar på hur jag ska komma till dig. Har inte körkort (ännu). Går kollektivtrafik dit?
Annars kan jag ta med två av hundarna och så ses vi någon stanns? Calibra är den som jag saknar nya bilder på som är bra. Har inga helkroppsbilder alls nästan. Och så är hon svart. Sååå svårt att fota svarta hundar
Mamma Mu är fet efter att ha varit på kollo så henne kan vi fota till våren när hon är i form igen
Ja, eller i närheten hos/med @Voff var väl tanken. Allt upp till henne
Vilken rolig tråd! Jag sparar aldrig originalbilderna, så jag har inget att posta här.
@Nux hur menar du med att du inte har något? Vad har du för kamera?
Kit-objektiv? 18-50?Ja, alltså den har ju ett objektiv men det är ju ett "standard", dvs inte teleobjektiv eller så. Jag har en Canon 600D.
Jag hittar bara en kurs från hösten 2016?Jag vill tipsa om att moderskeppets gratiskurs den här månaden är hundfotografering Jag får nog inte länka men det är enkelt att hitta.
Jag hittar bara en kurs från hösten 2016?
Aha!Ja? Det är väl den? Åsas?
Ja, det är ingen ny kurs, dom väljer ut en varje månad av dom som dom har.Jag hittar bara en kurs från hösten 2016?