Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Brukar inte redigera bilderna överdrivet mycket, mer än att ljusa upp dem, fixa lite kontraster samt skärpa, räta upp dem och ibland beskära. Ibland får jag feeling och pillar lite extra, men det är inte ofta Två ganska dåliga exempel här, men enda jag har på datorn för tillfället!
Har du kikat på Moderskeppets tutorials? Jag tycker de är enkla att följa med och lätta att förstå. De har en egen hemsida och finns även på youtube.Försöker själv lära mig det här med att redigera bilder genom att lära mig photoshop cc. Kollar på youtube men tycker att alla videos där går igenom varje moment så snabbt och jag hinner inte alltid med
Jag vågar inte ens fota med manuella inställningar är alldeles för kass för det, fattar typ inte vad jag pillrar på. Har försökt lära mig men det fastnar inte..
Jag använder sällan manuella inställningar och man kan faktiskt få riktigt bra bilder med de automatiska inställningarna också.Jag vågar inte ens fota med manuella inställningar är alldeles för kass för det, fattar typ inte vad jag pillrar på. Har försökt lära mig men det fastnar inte..