Underlag i hundgård.

Vi slänger ut dem så fort ögonen är så pass "klara" att starkt solljus inte ger dem problem. Vid ca 3 v. Och givetvis beroende på väder. Men B och D-kullen är födda i november och båda kullarna lekte lite i snön vid 4 v :)

Tack för svar! :) känns skönt med lite bra input från erfaret folk vars kunskaper jag känner till, det verkar finnas lika många sätt att föda upp hundar på som uppfödare..
Pratade med min mentor idag också, gissar att jag kommer ringa henne hundratals gånger under den här tiden :p

Det är inte mycket som stoppar en beagle. :D Men under den tid han behövde vara i den så tog han sig aldrig ut. Men han ansåg att det var en förolämpning att bli instängd där, hundgårdar var till för hunddjur.. Beaglar är högre stående varelser:love:.

Ja, det är precis den bild jag har av beaglar. Man sätter inte bara en beagle nånstans och väntar sig att den är kvar när man kommer tillbaka. :D

Vi ska bygga hundgård när vi flyttar och vi hade tänkt bärlager i botten och sen 35x35x5 cm plattor ovanpå. Själva sektionerna kommer skruvas fast på en kraftig impregnerad träsockel hela vägen runt för extra stabilitet.

Liknande trådar

Övr. Hund Har fixat en relativt stor hundgård till hundarna att vara i när vi går omlott i våra arbeten. Har inte preparerat underlaget, vilket...
Svar
10
· Visningar
838
Senast: Milene
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 576
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 216
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 530
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar