Livskvalitet eller ej..

Nån som provat såna där sprutor man ger en gång i veckan i en månad? De håller i ett halvår typ. Så slipper man ge dagliga tabletter och slipper att hunden har ont innan man hunnit ge osv. Kan även kombineras m tabletter extra dåliga dagar.
Har haft bra erfarenhet med en hund (fick 3 kurer). Med min nuvarande känns det inte som ett underverk dock. Kan vara värt att prova iaf.

Cartrophen

Jag har inga större problem med att ge daglig dos smärtlindring, så länge magen orkar med. Om medicinen tar bort smärtan och allt annat funkar är ok, men kommer det krångel med något annat skulle jag fundera på avlivning.

Liknande trådar

Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
924
Senast: snöflingor
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 077
Senast: Pilot
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 282
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 258
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30