Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vad tycker ni man kan ta betalt när folk kommer och rider på ridbanan? - alltså folk som inte står här i stallet. Det är en grusbana, 25...
Hästmänniskan
Som jag nämnt i trådar tidigare letar vi gård och som det ser ut nu så har jag ingen aning om vart vi hamnar och om det blir möjlighet...
Hästmänniskan
Vi har köpt ett svenskt halvblod av ett försäljningsstall. En häst som vi är väldigt nöjda med. Nu till problemet. I hästens pass står...
Hästmänniskan
I går var jag in och longerade min unghäst i ridhuset, allt gick bra men så fick hon ett ryck och bockade och drog.
Tyvärr tappade jag...
Ekonomi & Juridik
Vill och ska köpa häst. Ekonomin säger att en häst på max 20000kr har jag råd med just nu. Hjärtat skriker häst men huvudet talar om för...
Ekonomi & Juridik
Vad ska man tänka på? Vad händer om hästen vrickar sig, blir halt när man har varit ute och ridit? Skriver man kontrakt? Är det vanligt...
Ekonomi & Juridik
Att hålla häst är inte det billigaste direkt! Och då tänker man att folk som har häst har bra med pengar och bör då mer eller mindre ha...
Hästmänniskan
Grannarna är borta på semester och likadant tjejen som har sina hästar hos grannarna på bete. Jag har tagit på mig och kolla till deras...
Hästmänniskan
Inom en vecka kommer min tant att bli en ängla häst. :cry:
Ringde precis det hemska samtalet och bokade tid för henne.. tyvärr kunde de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.