Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag tror det var på bruksbalkens sida som jag hittade att de tillverkade en färg som hästar inte gillar att gnaga på, problemet var att...
Svar
5
· Visningar
1 432
Senast: Targa
·
Hästmänniskan Alla ni som har murat upp era stall vilet material använde ni? Har det isf. hållt bra? Varför valde ni just det materialet? Gjorde ni...
Svar
15
· Visningar
9 553
Senast: Immer
·
C
Hästmänniskan Var och provred en häst för 7 veckor sedan och föll pladask för honom. Vi bokade tid för veterinärbesiktning och han gick igenom...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 686
Senast: ratzzy
·
I
Hästmänniskan Jag brukar hyra transport, när jag ska åka med min häst/hästar någon stanns. men nu ska vi skaffa egen, och det är ju många som vill...
Svar
5
· Visningar
1 702
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Brukar ni mocka era grusade uteridbanor? Har inget minne om att vi nånsin mockade utebanorna på min gamla ridklubb mer än inför...
2
Svar
35
· Visningar
3 191
Senast: Tingelingen
·
A
Hästmänniskan Hej! Vi har en gårdsplan framför stallet där hästtransport, vagn och bilar brukar stå. HÄstarna blir ledda över den mellan stallet och...
Svar
16
· Visningar
3 462
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Jag är så glad! I fyra år har jag väntat på att få en sadelkammare, tiden, ekonomin m.m har gjort att bygge av sadelkammare inte legat...
Svar
11
· Visningar
1 339
Senast: Mindful
·
Hästmänniskan Denna tråden ligger förmodligen helt fel så ni får flytta den. Diskuterade rasval inför mitt nya hästköp. Jag tittar absolut inte på...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 547
Senast: Amk
·
M
Hästmänniskan ...Vi är ett antal personer som är inhyrda mad våra hästar i ett stall.Under den gångna veckan har någon/några personer börjat skada och...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 545
Senast: Annna_91
·
Ekonomi & Juridik Flyttade från tidigare stall den 10/7, sista dag för flytt var den 31/7. Stått i detta stall sedan november 07. Ställt upp i ur o skur...
2
Svar
33
· Visningar
4 675
Senast: Niela
·
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Karoliina
·
Hästmänniskan Eeek...jag vaknade för någon timme sen och blev lite smått orolig. Det är så jag och hästen ska åka på terrängläger nu i helgen och...
Svar
15
· Visningar
1 736
Senast: Heulwen
·
Hästmänniskan Vad har ni för sorts kakel i spolspiltan? Skall kakla mitt spolrum snart och funderar på vad för sorts kakel som man bör använda...
Svar
3
· Visningar
1 434
Senast: skrutten
·
Hästmänniskan Det var rätt glest med gräs efter torkan i försommarn. Det regnade runt oss men över våra fält sken solen. Men nu är årets höskörd...
Svar
11
· Visningar
1 811
Senast: Pantalon
·
Hästmänniskan Min käre far som är förvaltare på en stor gård i skåne berättade häromdagen att; för några år sen tränade "granngården" sina...
2
Svar
26
· Visningar
3 035
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Vi har ett fält f.d höåker som har legat i träda i minst 5 år. Kan man skritta i kanten på detta fält nu när det är torrt ute...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 292
Senast: Invinciblestables
·
Gnägg Första dagen i busarnas nya sommarhage!! *jiiiippiee*
Svar
0
· Visningar
96