Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Vet ej om tråden ligger där den ska ( vänligen flytta den annars)
Om man hjälper en person "svart" med lov om betalning dagen efter...
Hästmänniskan
Min sambos dotter sa att det är lag att ha säker hetsväst henes ridlärare hadde sakt det, är det de ??:confused:
konstigt i sådant fall...
Hästmänniskan
Frågar egentligen för en väns räkning. Vi satt och diskuterade lite och hennes nybildade företag kom på tal. Hon nämnde att hon tycker...
Hästmänniskan
Ridklubben har funderingar på att arrendera privat mark för att anlägga en ridbana 40x60 med belysning, vi kommer att behöva ställa dit...
Ekonomi & Juridik
det pågår ju ständigt heta diskutioner här på buke gällande medryttare
men det jag funderar på är lite vad gäller i fall medryttaren...
Hästmänniskan
Fick världens uppläxning av en granne till nya stallet jag står i här om dagen.. Hon gjorde det väldigt klart för mig att jag var korkad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.