Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg *iiiiiih vem har tappat en läskig hötuss i min nya härliga sommarhage*
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Patricia
·
Gnägg Detta är min sköthäst Fanny. Hon är en korsning som är född 1972. XD (L)
Svar
0
· Visningar
98
Senast: fanny1972
·
Hästmänniskan Vi tänkte plantera ett eller två träd i vinterhagarna nu, medans hästarna är iväg på bete. Vad för träd är "säkra" att plantera? Ek...
2
Svar
33
· Visningar
9 155
Senast: Bumblebee
·
Ekonomi & Juridik Vet ej om tråden ligger där den ska ( vänligen flytta den annars) Om man hjälper en person "svart" med lov om betalning dagen efter...
2
Svar
21
· Visningar
5 740
Senast: Boj
·
K
Ekonomi & Juridik Hade den disskusionen med min far nu i bilen (ganska kort då jag faktist inte har koll..) Har en T-märkt häst men hon är lättare...
Svar
7
· Visningar
1 387
Senast: Masse
·
J
Hästmänniskan Min sambos dotter sa att det är lag att ha säker hetsväst henes ridlärare hadde sakt det, är det de ??:confused: konstigt i sådant fall...
Svar
8
· Visningar
1 106
Senast: Masse
·
C
Hästmänniskan Jag har redan skrivit en tråd om detta, men nu är det så att pappa sa att vi kanske kunde skaffa häst, om det finns stallplats :love...
Svar
1
· Visningar
871
Senast: xbella
·
Hästmänniskan Frågar egentligen för en väns räkning. Vi satt och diskuterade lite och hennes nybildade företag kom på tal. Hon nämnde att hon tycker...
Svar
12
· Visningar
1 442
Senast: Degree
·
H
Hästmänniskan Jag var ju tvungen att avliva min ponny i tisdags:cry: Nu funderar jag på att köpa en ny häst men vet inte om jag ska göra det eller...
Svar
16
· Visningar
1 570
Senast: Meaow
·
Hästmänniskan Ridklubben har funderingar på att arrendera privat mark för att anlägga en ridbana 40x60 med belysning, vi kommer att behöva ställa dit...
Svar
6
· Visningar
5 267
Senast: Lillsillen
·
L
Hästmänniskan Alltid undrat vad man ska betala, om man ska flytta hästen eller inte, mitt och ägarens ansvar o.s.v :bump:
Svar
4
· Visningar
7 433
Senast: incognito
·
B
Hästmänniskan Jag har mina hästar på bete nu och de har bra skydd av skog,men tänkte bygga ett vindskydd eller liknande för jag vill ha dom ute på...
2 3
Svar
42
· Visningar
24 073
Senast: Korven
·
V
Ekonomi & Juridik det pågår ju ständigt heta diskutioner här på buke gällande medryttare men det jag funderar på är lite vad gäller i fall medryttaren...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 022
Senast: Arabizar
·
S
Hästmänniskan Ibland undrar jag lite över folks inställning till sina hästar. När jag läser inlägg som tex. hästen "gick som ett "arsel"" eller som...
Svar
18
· Visningar
1 447
Senast: Tussemaja
·
Hästmänniskan Fick världens uppläxning av en granne till nya stallet jag står i här om dagen.. Hon gjorde det väldigt klart för mig att jag var korkad...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
17 036
Senast: jenny_stridh
·
Gnägg Othello! Fotograf SnigelEffekt
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Martina_m
·
Gnägg Hon tittar nyfiket
Svar
0
· Visningar
130
Senast: mysko
·
Gnägg vacker bland rosorna
Svar
0
· Visningar
133
·
Gnägg av att gå på sommarbete
Svar
0
· Visningar
121
·
T
Hästmänniskan Vi har våra hästar på ett nytt bete som ligger en bit från en liten väg. Igår när jag var upp till dem så märkte jag att de hade...
Svar
17
· Visningar
2 191
Senast: diartistakasha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama