Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik flyttade hästen i lördags till ett nytt stall. vi har nu inte riktigt umgåtts den senaste månaden så nu är det självklart en massa...
Svar
10
· Visningar
1 415
Senast: PrinceFair
·
S
  • Låst
Hästmänniskan Man läser väl Ridsport och upptäcker plötsligt stånd av gula blommande växter vid vägkanten på sin gård, hjälp STÅNDS! klipper ur och...
Svar
9
· Visningar
3 322
Senast: prallan
·
F
Hästmänniskan nu är det så att min tränare har tagit ett snack med mig om att ja måste äta mer protein om ja ska fortsätta träna lika hårt som ja gör...
Svar
15
· Visningar
2 008
L
Ekonomi & Juridik Hejsan:banana: tänkte bara kolla om någon visste var det var för regler vid ångerrätt vid hästförsäljning, Har fått för mig att...
Svar
4
· Visningar
5 458
Senast: Blandrastik
·
E
Ekonomi & Juridik Sambon och jag jobbar heltid båda två, han skift. I dagsläget har vi tre hästar, varav två rids eller körs två-tre gånger i veckan...
2
Svar
23
· Visningar
3 325
Senast: ELine
·
Z
Hästmänniskan Vad händer när man ska föra över en häst till Sverge från Norge? Hälsningar och tacksam för svar Zanne
Svar
1
· Visningar
916
Senast: Immer
·
Ekonomi & Juridik Lät kanske lite dumt, men har ingen egen transport och den som vi kan få tag i väger 1500 kg, och vår bil får dra 1490 kg :eek...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
8 727
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Ja låt oss drömma lite nu. Alla har vi väl funderat på hur man kan förbättra sin ridskola? Tänk om man hade bytt ut vissa hästar och...
Svar
4
· Visningar
1 206
Senast: Annakarenina
·
Svar
0
· Visningar
163
Svar
0
· Visningar
193
Gnägg campari "fin" uppställd, slutet av juli 2008
Svar
0
· Visningar
201
Svar
0
· Visningar
176
Svar
0
· Visningar
149
Svar
0
· Visningar
243
Gnägg Mystery Malika & BitA Belle :heart
Svar
0
· Visningar
140
Gnägg Ruppe & Bahir :heart
Svar
0
· Visningar
160
Ekonomi & Juridik Ska ev. låna ut min lilla polle på foder eller nåt. HUr brukar man göra med försäkringen? Vem betalar o står för den? Personligen...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 137
Senast: tinafinis
·
B
  • Låst
Hästmänniskan Börjar planera så smått inför vintern. Vill och behöver ha fler hästar i flocken i vinter, eftersom det finns gott om utrymme och...
Svar
1
· Visningar
894
T
Ekonomi & Juridik Har efter att min egen häst blivit utdömd förra året bestämt mig för att börja rida lite smått igen. Är småbarnsförälder och känner att...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
8 062
Senast: norpan
·
Ekonomi & Juridik Ska göra högskoleprovet här nu den 25:e oktober för att sedan söka in till polishögskolan! Och hur mkt jag än vrider och vänder så...
Svar
17
· Visningar
1 606
Senast: Niela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama