Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
flyttade hästen i lördags till ett nytt stall. vi har nu inte riktigt umgåtts den senaste månaden så nu är det självklart en massa...
Hästmänniskan
nu är det så att min tränare har tagit ett snack med mig om att ja måste äta mer protein om ja ska fortsätta träna lika hårt som ja gör...
Ekonomi & Juridik
Sambon och jag jobbar heltid båda två, han skift.
I dagsläget har vi tre hästar, varav två rids eller körs två-tre gånger i veckan...
Ekonomi & Juridik
Har efter att min egen häst blivit utdömd förra året bestämt mig för att börja rida lite smått igen. Är småbarnsförälder och känner att...
Ekonomi & Juridik
Ska göra högskoleprovet här nu den 25:e oktober för att sedan söka in till polishögskolan!
Och hur mkt jag än vrider och vänder så...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.