Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag undrar lite om hur en veterinärbesiktning innan köp går till.. Vad exakt är det veterinären går igenom? För det är väl inte bara...
Svar
19
· Visningar
14 185
Senast: Mickis88
·
S
Hästmänniskan Känner bara att jag och min pålle har haft sådan otur. Efter att det inte fungerat med första fodervärden (följde inte...
Svar
6
· Visningar
1 141
Senast: Scala
·
Hästmänniskan Har haft min lille kille utlånad till fodervärd i 2 månader. Fick honom som misshandlad o undenärd föl. Ville nu vara snäll när...
Svar
19
· Visningar
2 355
Senast: jassica
·
Hästmänniskan hur funkar det med att ha turridningar då man rider på andras marker?? behöver man tillståd eller är det bara till att rida på?? det...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: hillevie
·
B
Hästmänniskan Har varit runt, kors och tvärs. Oänligt många timmar i bilen,, oändligt många liter bensin har flytit iväg......Har fortfarande inte...
Svar
19
· Visningar
1 761
Senast: skuggi
·
Svar
0
· Visningar
98
Senast: Kolbeinn
·
Gnägg Foto: Anna - www.simlir.se
Svar
0
· Visningar
113
·
Svar
0
· Visningar
122
·
Gnägg Min kompis föl jag fotade.
Svar
0
· Visningar
109
·
L
Hästmänniskan Hade en diskution med mamma igår. Lite bakgrund: Det är såhär att jag har tre hästar. En 20årig valack och två hästar på 6 och 7 år...
2
Svar
24
· Visningar
2 915
Senast: ansk
·
Hästmänniskan Står i valet och kvalet hur jag ska göra med min halvblods åring till hösten ( valack). Jag har två ställen att välja på 1. Lösdrift...
Svar
9
· Visningar
1 166
Senast: pernilla_s
·
Hästmänniskan Snälla moderatorn flytta tråden om den ej passar in här. Min bil vart stulen och bla mina ridskor och chaps vart stulna.. Detta är...
Svar
12
· Visningar
1 489
Senast: Niela
·
Hästmänniskan Min man snokar alltid upp instruktioner och andra beskrivningar av alla möjliga byggen, renoveringar etc på nätet. Nu är vi i...
Svar
11
· Visningar
1 278
Senast: Armani__
·
B
Hästmänniskan Jag letar och letar efter häst....pengarna och tiden rinner iväg i bilen och bensinen. Börjar tycka det är jobbigt att leta. Men så nu...
2
Svar
26
· Visningar
3 924
Senast: Lena2005
·
P
Hästmänniskan Jag ska inom kort lämna ut min häst på foder, och undrar vilka papper man brukar skicka med hästen till fodervärden? Pass, licens och...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Manji
·
Ekonomi & Juridik Fick i dagarna brev från Agria att de godkänner Hazzes strålbensfraktur och betalar ut ett livvärde när han är avlivad. Kruxet är dock...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 106
Senast: Alexandra_W
·
K
Hästmänniskan Är uppstallad nu över sommaren i ett stall, ganska fint och en bra anläggning. Jag och MissOnly är det som står där nu från ön annars så...
Svar
19
· Visningar
2 096
Senast: Luchador
·
Hästmänniskan ska lämna ut ponnyn på foder och började gå igenom alla papper som måste vara med när jag kollar så upptäcker jag att det inte finns...
2
Svar
21
· Visningar
1 946
Senast: Fahlis
·
B
Hästmänniskan Detta är absolut inte någon annons el liknande utan jag behöver bara eran hjälp! Har en alldeles underbar hage,stoor,lagom med...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: blissare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama