Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Ett aggregat som är på 230 V, 8 A och 50W, hur långt räcker det? Och går det att räkna om det till Joule på något sätt? //...
Svar
3
· Visningar
862
Senast: fialotta40
·
Hästmänniskan Jag hoppas denna tråden hamnar rätt nu! Jag har länge funderat på att ta en häst på foder (1 år eller liknanade) för att se hur det...
Svar
5
· Visningar
1 552
Senast: Pernilla_
·
O
Hästmänniskan Nu har jag ändrat stallritningen fram och tillbaka några gånger för mycket... Det jag vill ha hjälp med nu är hur jag ska lägga...
Svar
8
· Visningar
1 137
Senast: Orkan
·
Hästmänniskan detta finns säkert miljoner trådar om men jag behöver lite "special" hjälp. det är så att i mina hagar skall det gå en nordsvensk...
Svar
15
· Visningar
4 854
S
Hästmänniskan Kanske är denna fråga korkad men då får jag väl räkna med ett gott skratt tillbaka helt enkelt... :D Nu är det iallafall som så att jag...
Svar
18
· Visningar
1 957
Senast: Loppz
·
Gnägg Jag och Wella tävlar dressyr.
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Luchador
·
C
Hästmänniskan Köpte häst för ca två månader sedan och har fortfarande inte fått hem något ägarbivis. Förraägaren sa att han skulle skicka in alla...
Svar
8
· Visningar
1 259
Senast: chira
·
Hästmänniskan Vad jag har förstått ska man blanda 1 del linfröolja,1 del balsamterpentin och 1 del tjära. Ska man värma tjäran eller är det bara att...
Svar
6
· Visningar
1 836
L
Hästmänniskan Hej! Har en fundering? Hur mycket "hästar" har ni i era hem? Typ Alla tavlor = Oljemålning av en häst eller en stor förstoring på...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 766
Senast: hendelpendel
·
E
Hästmänniskan Skrev nyss en tråd om utbildningar inom häst, eller jag undrade vad det fanns för utbildningar inom häst ska jag säga. Nu undrar jaga...
Svar
8
· Visningar
2 738
Senast: MaddeLen
·
D
Hästmänniskan Är det någon mer som har tänkt på att hästmänniskor är fruktansvärt störande? :rofl: Liksom, sköter man inte hästen på deras sätt är...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 862
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Har lite dåligt med mark så jag får låna lite av grannen, såg först ut som en gammal äng men vid närmare inspektion var det plöjt där en...
Svar
12
· Visningar
3 622
Senast: Tacitus
·
H
Hästmänniskan För ett par år sedan pratades det ju så mycket om att alla som producerade foder till djur skulle få ett särskilt foderproducent nummer...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 139
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Har tidigar funnit annons om antibitfärg men kan ej finna denna igen. Någon som har koll på färg som gör att hästarna ej biter? Behöver...
Svar
5
· Visningar
976
Senast: cutty
·
G
Hästmänniskan Vet inte var en sån här fråga ska ligga, så moderatorn får flytta om det är fel. Finns det någon anledning att besiktiga en 1-åring...
Svar
12
· Visningar
2 444
Senast: pinky
·
U
  • Låst
Hästmänniskan Hej!! Jag har tänkt berätta nåt som hände för ett par år sen... Jag och min sambo hade precis köpt gård, skuldsatta upp till öronen...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 156
Hästmänniskan tänkte bara varna än en gång för internet bedrägeri. Dum som man är så litar men på att folk är ärliga men inte då...:grin: Mitt...
Svar
4
· Visningar
1 283
Senast: springsten
·
Hästmänniskan Köpte flugmedlet till Absorbine Ultra Shield till mina hästar och läste på förpackningen att behandlade hästar får inte gå till...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 137
Senast: Berin
·
Hästmänniskan Självklart är det inte fel att ha en åsikt, missförstå mig inte där.. Men te.x.. låt säga att ni har en kompis med häst, och när hon...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 084
Senast: lakrits
·
W
Hästmänniskan jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig sa jag hoppas att ngn här vet. eu har enligt nan regel införd krav pa ngt sortskompetens...
Svar
5
· Visningar
1 037
Senast: elle12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama