Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Kanske är denna fråga korkad men då får jag väl räkna med ett gott skratt tillbaka helt enkelt... :D Nu är det iallafall som så att jag...
Hästmänniskan
Vad jag har förstått ska man blanda 1 del linfröolja,1 del balsamterpentin och 1 del tjära. Ska man värma tjäran eller är det bara att...
Hästmänniskan
Har lite dåligt med mark så jag får låna lite av grannen, såg först ut som en gammal äng men vid närmare inspektion var det plöjt där en...
Hästmänniskan
För ett par år sedan pratades det ju så mycket om att alla som producerade foder till djur skulle få ett särskilt foderproducent nummer...
Hästmänniskan
Har tidigar funnit annons om antibitfärg men kan ej finna denna igen. Någon som har koll på färg som gör att hästarna ej biter? Behöver...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.