Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Om man köper en häst där det står i avtalet att alla papper för pass är inskickade, vem tycker ni ska betala för passet sen när det väl...
Ekonomi & Juridik
Skulle vilja ha några råd om kontraktsbrott?
Allt började med att jag skuttade på en D-ponny som kanske inte var i det bästa skick...
Ekonomi & Juridik
Hej alla, vet inte om den här tråden har hamnat rätt (är ganska ny) men iaf, jag kanske är lite efter men vad betyder moms i samband med...
Ekonomi & Juridik
Vi tjatar ju ofta om hur vi har hästarna försäkrade... men hur står det till med oss själva? Jag ska sätta mig in i detta nu då jag är...
Ekonomi & Juridik
Bara funderade. Ni som har köpt/köper dyra hästar som ligger runt 100 000. Hur har ni löst det? Lån, sålt andra hästar och fått ihop...
Ekonomi & Juridik
För snart 6 månader sedan köpte vi ny häst, som hade lös benbit enl. röntgen men där veterinär bedömt att det inte skulle orsaka något...
Hästmänniskan
Står nu i de svåra beslutet att jag måste antingen hitta en bra fodervärd till min ögonsten eller helt enkelt sälja honom. Tycker båda...
Ekonomi & Juridik
Har hittat en trevlig 2 åring. Den ser ok ut i benen tycker jag, lite parallellförskjuten och har fått 2 överben på insidan precis under...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.