Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Om man köper en häst där det står i avtalet att alla papper för pass är inskickade, vem tycker ni ska betala för passet sen när det väl...
Svar
16
· Visningar
1 909
Ekonomi & Juridik Skulle vilja ha några råd om kontraktsbrott? Allt började med att jag skuttade på en D-ponny som kanske inte var i det bästa skick...
Svar
7
· Visningar
1 614
Senast: kokalolasosfofinontot
·
Gnägg Corvette föddes den 3 Maj 2008. Hon är en cool dam som älskar människor.
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Ej86
·
Gnägg En smidig liten tjej
Svar
0
· Visningar
119
Senast: Ej86
·
J
Ekonomi & Juridik Hej alla, vet inte om den här tråden har hamnat rätt (är ganska ny) men iaf, jag kanske är lite efter men vad betyder moms i samband med...
Svar
3
· Visningar
997
Senast: pompa04
·
Hästmänniskan Vad har ni för lösningar, om ni har skydd, tex galler, över lysrör i stallgången/boxen? :bow:
Svar
15
· Visningar
5 636
Senast: Manji
·
Ekonomi & Juridik Vi tjatar ju ofta om hur vi har hästarna försäkrade... men hur står det till med oss själva? Jag ska sätta mig in i detta nu då jag är...
Svar
16
· Visningar
2 144
Senast: boccia
·
W
Anläggning Är nyfiken på om detta sorts ridhus existerar i sverige, dvs ett s k öppet ridhus som har tak men inga täckande väggar, har sett några...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 569
Senast: Witzippa
·
Hästmänniskan Hej, Jag har nu fått världens chans att ställa mig i drömstallet. Allt verkar "perfekt" för mig och mina hästar men det är ett...
2
Svar
21
· Visningar
11 400
Senast: a1agnlju
·
Ekonomi & Juridik Bara funderade. Ni som har köpt/köper dyra hästar som ligger runt 100 000. Hur har ni löst det? Lån, sålt andra hästar och fått ihop...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
17 630
Senast: Totola
·
Hästmänniskan ;)HEJSAN ja ska börja i plöninnge nån mer som ska?=) skriiv till mig i såfall med rukrik plönninge på mail Tjaoo__@hotmail.com
Svar
1
· Visningar
1 001
Senast: miss_strandberg
·
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Hannaa
·
B
Ekonomi & Juridik För snart 6 månader sedan köpte vi ny häst, som hade lös benbit enl. röntgen men där veterinär bedömt att det inte skulle orsaka något...
Svar
10
· Visningar
2 043
Senast: MetalFairy
·
V
Hästmänniskan jag håller som bäst på att leta en ponny åt mina flickor en trevlig snäll ponny första altenativet är att hitta en foderponny för...
Svar
17
· Visningar
1 780
Senast: sassiball
·
S
Hästmänniskan Står nu i de svåra beslutet att jag måste antingen hitta en bra fodervärd till min ögonsten eller helt enkelt sälja honom. Tycker båda...
2
Svar
28
· Visningar
2 464
Senast: BrentKick
·
A
Hästmänniskan Det kommer en medryttare och ska provrida min häst imorgon. Hur mycket ska jag göra iordning honom innan hon kommer? Ska han vara...
Svar
14
· Visningar
1 668
Senast: mosig
·
A
Ekonomi & Juridik Har hittat en trevlig 2 åring. Den ser ok ut i benen tycker jag, lite parallellförskjuten och har fått 2 överben på insidan precis under...
2
Svar
20
· Visningar
2 788
Senast: Mickis88
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar