Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Tequila och Zelda på utställning
Svar
0
· Visningar
108
Senast: marren
·
Hästmänniskan Har lånat ett halvblodssto som är f.1996. Denna damen skulle behöva ett hästpass, då hennes ägare inte skaffat det ännu. Hur går...
Svar
5
· Visningar
887
Senast: Kaba
·
M
Hästmänniskan Hej! Jag behöver hjälp. Har ett blankslitet betonggolv i stallet som måste fixas till då hästarna halkar. Har tänkt att hyra en ytfräs...
2
Svar
36
· Visningar
3 967
Senast: Matten
·
Hästmänniskan Hjälp!! Jag har skrivit tidigare om mina handleder som jag till och från har väldigt värk i. Det växlar helt oregelbundet. Det kan gå...
2
Svar
28
· Visningar
7 952
Senast: bigganl
·
Ekonomi & Juridik Har nu hittat en toppenhäst och väntar nu på att hon ska komma hem! Eftersom hon kostar 25 000 kr så vill jag ha en prövotid på några...
Svar
18
· Visningar
1 687
Senast: lobell
·
B
Ekonomi & Juridik Vet någon om det finns "färdiga" Halvfodervärds kontrakt att köpa?? Ska ha halvfodervärd på min häst och vill gärna skriva kontrakt då...
Svar
4
· Visningar
1 259
Senast: BrentKick
·
G
Hästmänniskan När ni tecknade försäkring hos folksam. Var ni tvugna att skicka in nått intyg eller liknande då?
Svar
7
· Visningar
1 054
Senast: Yrja
·
Hästmänniskan Jag har tidigare gnällt här angående om man som hästägare inte borde boka en box redan när man betäcker sitt föl. Boxen kan ju hyras ut...
Svar
16
· Visningar
1 481
Senast: anni0301
·
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har köpt ett Danskt Varmblod via ett försäljningsstall i Sverige. Fick hjälp att skicka in pappren för ägarbyte. Nu har det...
Svar
19
· Visningar
3 534
Senast: gylle
·
J
Hästmänniskan Hur mkt kan man egentligen kräva som hyresgst i ett stall? Jag betalar ca 1800kr för min stallplats då ingår begränsat med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 977
Senast: ricca
·
Ä
Hästmänniskan Vi ska börja bygga ligghall snart så att den är klar innan oktober. Den ska ju vara så enkel som möjligt, men ändå stabil. Jag vill...
Svar
12
· Visningar
5 302
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Finns ju massvis med trådar om att plugga och ha häst. Men hur ska man egentligen göra när man inte vill välja mellan att plugga och ha...
2
Svar
25
· Visningar
2 723
Senast: TheBlackOne
·
Hästmänniskan Någon här som gör/har gjort det? Vad har/hade ni för arbetsuppgifter & tider? Lön?
Svar
18
· Visningar
3 945
Senast: em76
·
Hästmänniskan Hallo allihopa. Nu är det så att vi måste vi göra om stora delar av stallet och vi är tyvärr (som ja tyckte va väldigt fint galler)...
Svar
17
· Visningar
3 672
Senast: Mindful
·
Gnägg Första gången jag rider honom! Fotograf SnigelEffekt
Svar
0
· Visningar
121
Senast: Martina_m
·
Gnägg Min fina stjärna! Fotograf SnigelEffekt.
Svar
0
· Visningar
130
·
Gnägg f: 2005 e: Fokker u: Tjejen xx Fotograf SnigelEffekt
Svar
0
· Visningar
160
·
F
Hästmänniskan Jag behöver hjälp, jag äger en shettis på sju år, hon är betäckt och förhoppningsvis dräktig. Iaf jag köpte henne i mitten av förra...
Svar
4
· Visningar
1 181
Senast: Foxx
·
S
Hästmänniskan Är det någon mer än jag som ska plugga hästmassör i höst? I göteborg kanske?? :crazy:
Svar
4
· Visningar
974
Senast: SofiaL
·
Hästmänniskan Jag har en kompis som har en foderhäst sedan två år tillbaka. En jättetrevlig connemara på 18 år som bara går som promenadhäst...
2
Svar
25
· Visningar
4 113
Senast: Lina_kj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar