J
JennyTuff
Sv: Hur mkt kan man kräva?
Rätt in i krysset
*kl*
Jag blev lovad ett skrivet kontrakt när jag flyttade till stallet, det har dock inte dykt upp nåt fast påtryckningar, då det faktiskt känns bättre att ha ett skrivet kontrakt där allting står nerskrivet så man verkligen vet vad som gäller vad man kan kräva osv
Annars så är det faktiskt så att ingen av de som driver stallet har sagt till oss att stallhyran är höjd och ändringar gjorda, utan jag fick reda på det på annat håll och frågade hyresvärdarna, är det verkligen riktigt fair i era ögon?
Det som är dåligt är det faktum att saker ändras från dag till dag och inte till det bättre, allting görs till hälften och ingenting fungerar, det som man blev lovad har helt enkelt runnit ur sanden..
För att vara riktigt ärlig så är jag bara glad att det blev så lite skada på min hästs hagkompis som det faktiskt blev, det hade kunnat gå riktigt illa med dom miljöerna vi har runt stallet, väg och tågspår bl.a med 1000.- i beteshyra tycker jag faktiskt att elen är ett krav för dom att tillhandahålla med när jag betalar för det och har blivit lovade det..
Rätt in i krysset