Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vi ska gjuta en ny gödselplatta på ca. 70 kvm, 10 cm hög. ena långsidan är mot stallet som är en gammal byggnad med stora stenblock som...
Hästmänniskan
Hej.
Tänkte höra med er vad ni har för matriel inuti boxen på väggen? Är ny här så det kanske finns flera tådar redan om detta... Gärna...
Hästmänniskan
Jag undrar om det finns nån datum när hästen måste senast ha tillgång till boxen efter bete? Vi renoverar stallet nu och vill veta hur...
Ekonomi & Juridik
Jo har en fråga angående när man är inhyrd i ett stall osv.
Jag står inhyrd med två hästar i ett litet stall, bara jag som är inhyrd...
Hästmänniskan
rubriken låter kanske lite konstig, men så är det. köpte hästen min 1 vecka före hon fyllde 16, men med allt bestyr då jag på samma gång...
Hästmänniskan
Är det någon som vet om det finns riktlinjer på hur litet/stort mellanrum det får vara mellan plankorna på trästaket? Inspektörer kan ju...
Ekonomi & Juridik
Har haft en ponny i ca 7 år som jag ridit och tävlat upp till LB i hoppning och dressyr. Men tillsut bleb hon sjuk, hon fick någon form...
Hästmänniskan
Jag har efter mycket funderande bestämt mig för att lämna ut min häst på foder, har satt ut annons å allt.
Det har hört av sig ett par...
Hästmänniskan
Vi har lämnat ut en häst på foder i dagarna. Eller min kusin, rättare sagt. En fin häst som jag skött och ridit de senastye månaderna på...
Hästmänniskan
Är det någon här som går IB eller har gått IB???
Om ni har/gör så vet ni vad CAS är. Jag börjar mitt första år på IB nu och det är dags...
Ekonomi & Juridik
Min ponny har fått diagnosen cushing vilket innebär livslång medicinering. Hon kommer aldrig kunna få föl mer. Medicinen till henne är...
Hästmänniskan
Vilket underlag ska jag ha i en longervolt? Måste det vara djup sand? Hur uppför det sej på vintern (stående vatten, isbildning, ojämt...
Bukefalosnyheter Jag har gjort två små ändringar i menyerna. Tror inte de skall påverka så många särskilt mycket.
Om ni ens märker vad som skett? :)...
Ekonomi & Juridik Skulle det funka att de gör en faktura till dig på ditt belopp. Typ "käpphästlektioner xxx kr" om det nu behöver stå nåt specifikt. Men...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.