Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vi ska gjuta en ny gödselplatta på ca. 70 kvm, 10 cm hög. ena långsidan är mot stallet som är en gammal byggnad med stora stenblock som...
Svar
2
· Visningar
1 315
Senast: Argona
·
A
Ekonomi & Juridik Har precis haft DV ute för att vaccinera min tävlingshäst och grundvaccinera min unghäst. Supertrevlig ny ung veterinär :D. Fick...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 934
Senast: Puppan
·
Hästmänniskan Vad ska jag tänka på när jga tittar på ponny åt ungarna? När jga köpte häst åt mig själv har jag alltid gått på känsla sedan har jag...
2
Svar
25
· Visningar
5 077
Senast: Mysaan
·
H
Hästmänniskan Hej. Tänkte höra med er vad ni har för matriel inuti boxen på väggen? Är ny här så det kanske finns flera tådar redan om detta... Gärna...
Svar
2
· Visningar
877
Senast: startpompe
·
Ï
Hästmänniskan hur fungerar det egentligen med foderhäst, vem står för vad?
Svar
9
· Visningar
1 134
Senast: majabergman
·
M
Hästmänniskan Jag undrar om det finns nån datum när hästen måste senast ha tillgång till boxen efter bete? Vi renoverar stallet nu och vill veta hur...
Svar
4
· Visningar
1 038
Senast: Yrja
·
Gnägg Detta är mitt vackra toristo kresse som jag köpte för ca 2 månader sedan :heart
Svar
0
· Visningar
135
Senast: ecco__
·
C
Ekonomi & Juridik Jo har en fråga angående när man är inhyrd i ett stall osv. Jag står inhyrd med två hästar i ett litet stall, bara jag som är inhyrd...
Svar
4
· Visningar
1 198
Senast: CrazyGirl
·
Hästmänniskan rubriken låter kanske lite konstig, men så är det. köpte hästen min 1 vecka före hon fyllde 16, men med allt bestyr då jag på samma gång...
Svar
11
· Visningar
1 295
Senast: Myzan87
·
Hästmänniskan Är det någon som vet om det finns riktlinjer på hur litet/stort mellanrum det får vara mellan plankorna på trästaket? Inspektörer kan ju...
Svar
2
· Visningar
1 710
Senast: Masse
·
E
Ekonomi & Juridik Har haft en ponny i ca 7 år som jag ridit och tävlat upp till LB i hoppning och dressyr. Men tillsut bleb hon sjuk, hon fick någon form...
Svar
9
· Visningar
1 769
Senast: Gnist
·
7
Hästmänniskan Jag har efter mycket funderande bestämt mig för att lämna ut min häst på foder, har satt ut annons å allt. Det har hört av sig ett par...
Svar
12
· Visningar
1 964
Senast: ElinH
·
Hästmänniskan Funderade lite på det där angående vad er häst kostar er varje månad, vilket är hutlöst mycket pengar. Sedan funderade jag också på...
Svar
9
· Visningar
1 411
Senast: Armani__
·
S
Hästmänniskan Hur går invalet till Ungdomsstyrelsen vid din ridklubb till? Anledningen till att jag undrar är för att jag är lite missnöjd med just...
2
Svar
20
· Visningar
2 942
Senast: sandrahedman
·
Hästmänniskan Vi har lämnat ut en häst på foder i dagarna. Eller min kusin, rättare sagt. En fin häst som jag skött och ridit de senastye månaderna på...
Svar
9
· Visningar
1 371
Senast: Bambilino
·
Hästmänniskan nån som vet vad de är för krav för att komma in på ridgymnasiet på strömsholm? eller finns det nånting annat med hästar man kan söka...
Svar
13
· Visningar
1 343
Senast: G-uldlock
·
Hästmänniskan Vad har ni betalat för era ridhus och vem anlitade ni? Har någon byggt ned stalldel?
Svar
5
· Visningar
5 803
Senast: mammaBerg
·
P
Hästmänniskan Är det någon här som går IB eller har gått IB??? Om ni har/gör så vet ni vad CAS är. Jag börjar mitt första år på IB nu och det är dags...
Svar
6
· Visningar
888
Senast: ppauline
·
M
Ekonomi & Juridik Min ponny har fått diagnosen cushing vilket innebär livslång medicinering. Hon kommer aldrig kunna få föl mer. Medicinen till henne är...
Svar
11
· Visningar
1 798
Senast: Masse
·
K
Hästmänniskan Vilket underlag ska jag ha i en longervolt? Måste det vara djup sand? Hur uppför det sej på vintern (stående vatten, isbildning, ojämt...
Svar
14
· Visningar
1 989
Senast: tinissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama