Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Ekonomi & Juridik Det är så att jag nu ska lämna ut min häst på foder och ev senare köp. Det jag funderat lite på är hur ni som gått tillväga på samma...
Svar
3
· Visningar
1 046
Senast: HD
·
E
Hästmänniskan Jag undrar en massa ang. KY utbildningen på vretaskolan. Har läst på deras hemsida. Med det står inte allt! Har även sett en del andra...
Svar
5
· Visningar
2 342
Senast: Em_E_liE
·
C
Hästmänniskan Ni som sålt hästar om köparen inte kan ta förrän några månader senare, hur har ni gjort? Köpeskontrakt, kontrakt på bete/inhyrning så...
Svar
6
· Visningar
1 132
Senast: chrysler
·
Ekonomi & Juridik Bor på en gård där jag delvis kommer att jobba i höst. Min arbetsgivare är känd för att vara duktig på att pressa på en arbete så jag...
Svar
15
· Visningar
1 951
M
Hästmänniskan :( det är ett rent elände med ryggen varenda gång jag rider nu. finns det någon annan som har samma problem? har funderat på att...
Svar
15
· Visningar
4 959
Senast: Pigan
·
A
Hästmänniskan Hej allihopa! Detta är mitt första inlägg här, vilket trevligt forum det verkar vara! :bow: Jag håller på och ska bygga om en gammal...
Svar
12
· Visningar
4 027
Senast: ang
·
Gnägg Egen uppfödning e: Hip Hop 1045 u: Golden Diamond ue: Rambo 910
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Goldie97
·
Ekonomi & Juridik Jag har två shetlandsvalacker. Den ene har jag ägt sedan han var sex månader, han är två och ett halvt nu. På dessa år har han varit...
Svar
4
· Visningar
1 126
Senast: Zqathan
·
L
Ekonomi & Juridik Hallå hästvänner! :) Jag undrar över hur ni som sökt till vidareutbildning inom hästväsendet har haft det under er förberedande...
2
Svar
23
· Visningar
2 533
Senast: lacessere
·
Hästmänniskan Stallet har stått tomt över sommaren och detta har bidragit till att en storstädning var på sin plats. Allt är putsat, målat och...
Svar
5
· Visningar
1 088
Senast: secret_star
·
J
Hästmänniskan Hej Har precis fått en medryttare till min häst och vi skall nu skriva ett medryttaravtal. Har en fråga kring betalning, hur gör...
Svar
8
· Visningar
2 398
Senast: wargfors
·
I
Hästmänniskan Jag har nu kommit till en punkt i mitt liv när jag känner att jag verkligen måste bryta mig loss och på något sätt ändra min livsstil...
Svar
6
· Visningar
1 130
Senast: Cilla
·
L
Hästmänniskan Vet någon om det finns regler för hur mycket veterinärer får ta betalt? Vi var och raspade tänderna på vår ponny hos en veterinärklinik...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 675
Senast: Jaba
·
Hästmänniskan Har nyligen bytt försäkringsbolag från Agria till ett annat. Det tog en herrans tid att få papprena, vilket jag blev förvarnad om...
2
Svar
22
· Visningar
2 867
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan För ca 1 ½ år sen, fick jag ont i ena knät. Jag satte mig ner för att linda hästens ben och fick en sån smärta i mitt högra knä, kändes...
Svar
14
· Visningar
1 113
Senast: Miss Lion
·
Hästmänniskan Hej, det är så att jag har blivit lovad av mina föräldrar att ta en häst på foder eller hyra. Fyller 15 i år och har ridit i 7-8 år och...
Svar
4
· Visningar
1 222
Senast: Melrose
·
Hästmänniskan Grannens minihästar har nu vid 2 tillfällen tagit sig ut på rymmen och tagit sig in i min hage, trots 3 trådar i mitt staket som...
Svar
7
· Visningar
2 253
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Det är så att vi äger världens gulligaste, sötaste o snällaste barnponny, den sort som "alla kan rida", värsta buset han någonsin gör är...
Svar
13
· Visningar
1 636
S
Ekonomi & Juridik Jag sålde en lättriden, nybesiktigad häst för 2 mån sen. Ägaren ringde precis och sa att hästen inte går att rida pga istadighet och...
2
Svar
25
· Visningar
3 367
Hästmänniskan Hur länge väntar ni innan ni ringer till polisen och anmäler hästen försvunnen? Jag natta min häst vid 21 igår, och var ute vid 9...
2
Svar
20
· Visningar
2 888
Senast: Royal_724
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar