Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Det är så att jag nu ska lämna ut min häst på foder och ev senare köp.
Det jag funderat lite på är hur ni som gått tillväga på samma...
Hästmänniskan
Jag undrar en massa ang. KY utbildningen på vretaskolan. Har läst på deras hemsida. Med det står inte allt! Har även sett en del andra...
Ekonomi & Juridik
Bor på en gård där jag delvis kommer att jobba i höst. Min arbetsgivare är känd för att vara duktig på att pressa på en arbete så jag...
Ekonomi & Juridik
Jag har två shetlandsvalacker.
Den ene har jag ägt sedan han var sex månader, han är två och ett halvt nu. På dessa år har han varit...
Hästmänniskan
Vet någon om det finns regler för hur mycket veterinärer får ta betalt? Vi var och raspade tänderna på vår ponny hos en veterinärklinik...
Hästmänniskan
För ca 1 ½ år sen, fick jag ont i ena knät. Jag satte mig ner för att linda hästens ben och fick en sån smärta i mitt högra knä, kändes...
Hästmänniskan
Hej,
det är så att jag har blivit lovad av mina föräldrar att ta en häst på foder eller hyra. Fyller 15 i år och har ridit i 7-8 år och...
Hästmänniskan
Det är så att vi äger världens gulligaste, sötaste o snällaste barnponny, den sort som "alla kan rida", värsta buset han någonsin gör är...
Ekonomi & Juridik
Jag sålde en lättriden, nybesiktigad häst för 2 mån sen. Ägaren ringde precis och sa att hästen inte går att rida pga istadighet och...
Bukefalosnyheter Jag har gjort två små ändringar i menyerna. Tror inte de skall påverka så många särskilt mycket.
Om ni ens märker vad som skett? :)...
Hundavel & Ras Samma här. Min äldsta dam nu snarkar oftare när hon sover jämfört med när hon var ung. Med tanke på att hon är en normalbyggd vinthund...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.