Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

W
Hästmänniskan Har en fråga som jag hoppas att få svar på här. Situation: Du har lånat ut din häst på foder under längre tid. Hästen blir hastigt...
Svar
6
· Visningar
1 237
Senast: Willebillebus
·
Hästmänniskan Vad innebär följande saker på ren svenska för en gårdsköpare: Lagfarter Stämpelskatt Penninginteckningar...
Svar
1
· Visningar
3 053
Senast: lenven
·
L
Hästmänniskan tänkte ev hyra ett stall med 6 boxar,2,5 ha mark(jag vet det e lite)för att själv komma billigt undan med mina 2 hästar!! Det blir...
Svar
9
· Visningar
1 419
Senast: Jenny
·
B
Hästmänniskan Hur skulle ni göra? Min dotter har en d - ponny som fått diagnosen copd för ca 3 mån sedan. Vi har åkt omkring till olika vet i ett år...
2
Svar
34
· Visningar
4 237
Senast: Bim
·
T
Ekonomi & Juridik Står nu inför att sälja en av mina älskade hästar... Har hittat en köpare som bara känns så där HelRätt:bow: men efter dåliga...
Svar
3
· Visningar
861
Hästmänniskan Visade i maj min ponny för en ridskola. Ridläraren hade i uppdrag att finna lämplig ponny. Vi kommer överens om pris och leveransvecka...
2
Svar
30
· Visningar
3 203
Senast: Niela
·
L
Hästmänniskan gjorde en ny användare då jag vill va anonym. vet inte hur jag ska göra och tänkte att jag kanske kunde få lite tips här, lr iaf få...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 822
Senast: moonlightgarden
·
S
Hästmänniskan Jag blir så förvånad. Jag har alltid trott att dom flesta som håller på med hästar är trevliga & bra människor, men när jag läser här om...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 400
Senast: Lena2005
·
V
Hästmänniskan Jag har övertalat min familj ett tag nu om att köpa en häst jag hade på foder som nu är till salu. Det är ett sto på fem år, ingen lätt...
Svar
6
· Visningar
1 074
Senast: Yrja
·
S
Hästmänniskan Har bara köpt halvblod innan och då inridna.. vad kan ni ge för råd när jag ska titta på en 1-årig shettis som sällskap/barnponny??
Svar
1
· Visningar
966
Senast: Bodil Åslund
·
Gnägg Sommaryra vid betessläpp
Svar
0
· Visningar
134
Senast: phie
·
Gnägg Söta ör vilar i hagen
Svar
0
· Visningar
105
Svar
0
· Visningar
153
·
Svar
0
· Visningar
105
·
Ekonomi & Juridik Vet inte om denna tråd ligger rätt..... En del utrustning som man köper idag kostar ju en hel del, sadlar tex. Kan man försäkra...
Svar
5
· Visningar
1 189
Senast: lakrits
·
Ï
Hästmänniskan ska sälja min häst, och idag var det en familj och provred. usch säger jag bara. direkt när dom hoppade ur bilen fick jag en klump i...
2
Svar
22
· Visningar
2 689
Senast: Ponnytant
·
A
Hästmänniskan Vi har en stor gård med mycket outnyttjade utrymmen och sitter här och fantiserar om vad man skulle kunna hitta på för att få lite fart...
Svar
10
· Visningar
1 475
Senast: Månsane
·
T
Hästmänniskan Jag skulle vilja starta en tråd där man kan disskutera huruvida man har känt/känner efter att ha tagit bort sin häst. Hur lång tid...
2
Svar
23
· Visningar
3 256
Senast: ssofiee
·
Hästmänniskan Vi är i full gång med paddockbygge och vi har kross som bärlager och lager nr 2 blir 0-18. Ska detta lager också paddas innan sanden...
Svar
4
· Visningar
969
K
Hästmänniskan Rider ett halvblod som är uppstallad på en gård, har ridit honom i ett år snart. Denna sommaren är vi två stycken som hyr honom annars...
2
Svar
21
· Visningar
2 307
Senast: KonikNemo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar