Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

K
Hästmänniskan Det hela började för ca 3 veckor sedan; red barbacka på mitt varmblod bara skritt i skogen 1 timme. (Har gjort det förut men iaf)...
Svar
9
· Visningar
2 810
Senast: MCP
·
Hästmänniskan vad kan man egentligen vänta sig/kräva för lön då man söker jobb i stall, såsom hästskötare/groom/ryttare? bör man acceptera att det...
2 3
Svar
48
· Visningar
10 931
Senast: Sophia_
·
Gnägg Casper och jag i almesåkrasjön.
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Iaraphel
·
Anläggning Det är så att jag ska försöka göra en ligghall på 16-18kvm till ett russ och två shettisar (är det för litet i praktiken?) Problemet...
Svar
8
· Visningar
1 408
Senast: Vinja
·
Anläggning Sitter och funderar över vad just själva plasten kostar när man tillverkar 1 hösilgebal.... Någon som vill hjälpa mej med detta...
Svar
17
· Visningar
6 297
Senast: Skogsola
·
Hästmänniskan Vilken är den rakaste vägen till att bli djursjukvårdare? Som jag har förstått finns det bara ett ställe i sverige som man kan utbilda...
Svar
13
· Visningar
6 810
Senast: Jeps
·
Anläggning Jo jag har sökt... :p inte hittat svar Och ja jag har kontaktat sjv men är lite otålig, vill gärna ha era synpunkter och...
Svar
3
· Visningar
1 129
Senast: GaliasSund
·
M
Hästmänniskan Hej, allihop! Jag har en öppen och ärlig fråga till er, döm mig inte; Har ni någonsin känt att ni velat lägga av med hästar? Jag...
Svar
14
· Visningar
1 186
Senast: maskrosbarn
·
S
Hästmänniskan Undrar lite vad det kostar som arbetsgivare om man anställer en person/timme allt inkluderat. Alla avgifter, försäkringar rubbet. Säg...
Svar
9
· Visningar
1 593
Z
Hästmänniskan Vad ska man göra?? Beslutade mig att sälja min egen uppfödning p ga ändarde familjeförhållanden (separation) och har under stor ångest...
Svar
19
· Visningar
2 229
Ekonomi & Juridik Jag tror att många gör som jag, läser annonser både på hästar och annat fastän man inte ska handla något själv just för stunden...
Svar
6
· Visningar
1 547
Hästmänniskan Ja som rubriken lyder; vad har ni föt mått, alltså höjden, på era ponny-box-dörrar? Har ju köpt en liten shettis-tös. Hon kommer nog...
Svar
1
· Visningar
1 378
Senast: Armani__
·
E
Hästmänniskan Är det så att hästintresset rent allmänt håller på att minska bland barn och ungdomar? Har drivit ridskola i många år och tycker att...
2
Svar
31
· Visningar
3 274
Senast: Korven
·
Hästmänniskan Sitter och läser lite annonser angående stallplatser. T ex stallplats sökes, nära större stad med bra kommunikationer, ridhus eller...
2
Svar
22
· Visningar
4 457
Senast: ch791022
·
Hästmänniskan Hej, jag vet inte om jag skriver i rätt forum eller isf vilket forum jag ska skriva i men men hopaps på att få nåt svar iaf:) Jo, det...
2
Svar
32
· Visningar
2 840
Senast: CarinaMargret
·
A
Hästmänniskan hej vår ponny vi har på foder har ägaren lyckats tappa bort hennes pass, ink mätintyg hästen har licens och är slutmätt kan man få en...
Svar
1
· Visningar
1 337
J
Hästmänniskan Är det ngn som sett skyltarna som sitter i Flyinge, de där som varnar bilisterna för häst o ryttare? Man ser en häst som sparkar bakut -...
2
Svar
34
· Visningar
4 778
Senast: Armani__
·
S
Hästmänniskan Klarar mina hästar av att stå kallt dygnet runt här uppe i norr (nedre västerbotten)?? Har ett sto som får nån typ av allergi varenda...
Svar
8
· Visningar
1 551
Senast: Sissan
·
Svar
0
· Visningar
123
Senast: Boll
·