Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg min Häst kresse :heart
Svar
0
· Visningar
130
Senast: ecco__
·
Svar
0
· Visningar
98
Senast: Martina_m
·
W
Hästmänniskan Hejsan alla på Buke! Jag funderar på att flytta ner till Tyskland. Optimist som jag är vill jag även dra med mig Wilma. Dock behöver...
Svar
5
· Visningar
1 573
Senast: fonen
·
Hästmänniskan Vad är det som gäller vid avdrag av moms på hästtransport om man har jord/skogsbruksfastighet? Nån som kan förklara?
Svar
2
· Visningar
1 631
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan Jag har två hästar varav den ena är ett 23-årigt travarsto som jag haft i 7 år. Tanken har funnits där ett längre tag men nu har jag...
15 16 17
Svar
337
· Visningar
32 322
Senast: Caboose
·
Hästmänniskan Mardrömmen slog in. Idag skulle min älskade trotjänare få sluta sina dagar på hemmaplan. Avlivningen var sedan länge planerad och det...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
13 476
Senast: Borin
·
Hästmänniskan Usch igår vid middag ringde min morbror och sa att hans dotter (min kusin) har hittat deras ena häst (har två annars) död i hagen. Deras...
Svar
12
· Visningar
2 170
Senast: Borin
·
Hästmänniskan Ja, vad tycker ni? Jag gick i morse in på ridskolans hemsida för att kontrollera när terminsstarten var och finner att min grupp har...
2
Svar
22
· Visningar
2 602
Senast: tinissen
·
Hästmänniskan Vad säger lagen om att ha hästar ute nattetid (med boxar tillgängliga att ta in dom)? Undrar då vi ibland vid bra väder vill ha...
2 3
Svar
42
· Visningar
9 985
Senast: Sammet
·
T
Hästmänniskan Håller på att bygga stall där boxarna skall vara i ek som jag tänkt att olja. Vilken typ av olja ska man använda som lämpar sig för...
Svar
11
· Visningar
5 682
Senast: jennyjenny
·
T
Hästmänniskan Nu är jag igång igen med nya stallbyggnadsfrågor!! Mn kommer hela tiden på nya saker som man inte tänkt på! Den här frågan kanske är...
Svar
11
· Visningar
1 200
Senast: Strajder
·
M
Hästmänniskan Är det fler där ute som har det som jag... Man blir klämd i hästvärlden. Vad man än gör hur man än sköter sin häst finns det fel. Man...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 909
Senast: Lurris
·
Hästmänniskan Hoppas den här hamnade rätt nu... Jag håller iallafall på att bygga en foder/sadelkammare. har inte kommit så långt än, men jag...
2
Svar
32
· Visningar
5 366
Senast: Russinet
·
Ekonomi & Juridik Efter en ridolycka på en hopptävling i onsdags som resulterade i hjärnskakning gick min hjälm o mina stövlar sönder. Hjälmen är ju bara...
Svar
11
· Visningar
1 488
Senast: vicky417
·
S
Hästmänniskan Finns det något program som är lätt och smidigt att göra en stall ritning i? Eller finns det någon som kan hjälpa mig med det? Jätte...
Svar
7
· Visningar
1 170
Senast: sweet_extraa
·
Hästmänniskan Har fått problem...... :crazy: Flyttade för ett år sedan till en trevlig liten gård och naturligtvis vill vi ha hem hästarna till vår...
Svar
10
· Visningar
2 103
Senast: jassica
·
Hästmänniskan På höloftet finns våra skåp. Kan jag göra något för att kunna ha mitt stallombyte där? I den varma sadelkammaren får vi inte ha skåp...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: 95johsv
·
A
Hästmänniskan Känns som jag måste göra ett livavgörande beslut nu.. Tar det hela från början, för fyra år sedan köpte jag min första ponny, ett...
2
Svar
29
· Visningar
2 904
Senast: GotAsecret
·
Hästmänniskan Vi har en gammal (nåja) mjölklagård som på sikt kan tänka sig att bli häststall (har den sagt). I vinter ska den användas som ligghall...
Svar
4
· Visningar
1 284
T
Hästmänniskan Ska köpa min första häst efter flera år med medryttar och foderhästar. Tänkte köpa mig en riktig läromästare som jag verkligen kan ha...
Svar
8
· Visningar
1 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka