Är jag kinkig, eller var det lite avsnoppat?

Sv: Är jag kinkig, eller var det lite avsnoppat?

Jag har faktiskt bara blivit trevligt bemött av alla försäkringsbolag jag ringt till i olika ärenden.

När jag fick inbrott i bilen fick jag ersättning jätte snabbt och hade en handläggare som jag maila och ringde till och som även ringde mig.

När hästen skadat sig så kändes de som jag knappt han posta fakturorna och kvitton på allt jag betalar innan jag fått pengarna.

Samma sak med hemförsäkringen, teckna en ny och ringde om autogiro och killen sa att de måste ha in den innan nya försäkringspreioden startar, sa då att jag precis tecknat försäkringne och jag kan ju inte skicka autogiromedgivandet innan jag tecknat försäkringen så killen gjorde en notering i datorn och dagen efter hade jag autogiromedgivandet på posten

Jag kom väll till nån som var trött! :D

Nå jag har iallafall släppt hennes beteende ur min skalle nu, minns henne knappt... :p

Ibland tror jag försäkringsbolagen glömmer att ett otrevligt och snäsigt ombud lätt kan jaga bort bolagets kunder.

Minns ett ombud i trakterna där jag bor. Hon var känd för att vara extremt otrevlig. Bla så sa hon till en vän till mig att hon minsann inte kunde försäkra hästen kompisen hade i det livvärde kompisen ville, för det var hästen inte värd. Det utan att ha sett hästen i fråga!
Jag ville det bolaget skulle räkna på en försäkring till mig, så jag ringde ombudet i granndistriktet och presenterade mig. Hon sa då att jag har ju XX som ombud i mitt distrikt, kunde jag ringa henne? Näe sa jag, jag tycker hon är slut i huvudet. Fick då till svar "ja, jo, vi har fått flera klagomål på henne, vill du så hjälper jag gärna dig i stället".
Varför ha kvar puckot som ombud?! :confused:

När det gäller agria så tror jag de har blivit lite för stora. Jag tycker ibland det märks att den enskilda inte är så mkt värd på ngt sätt. Även om jag inte blivit otrevligt bemött på ngt sätt av dem.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka