Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där är ju skitsnack rent ut sagt. Har haft privatpraktiserande ut för vaccination av två hästar - kostade ca 700 kr ink körning.
Har varit inne för ÅB på klinik och det kostade en bra bit under tusenlappen.
Tack och lov täcker försäkringen även FT!(utom FT?)
Ja och om det är flera i stallet så tar dom reseersättning av allihopa
Tog ut vet. när min häst blivit halt. Han klämde hoven med tång, tittade när vi gick och kände igenom benet. Sen hade vi en låååång diskussion om tänkbara skador + rådgivning att åka till klinik. Och detta gick på den enorma summan av... 0 kr.
Ja och om det är flera i stallet så tar dom reseersättning av allihopa
Så gjorde även distiktsvetten här i Hedemora, jisses...har ringt, faxat men ännu inte fått svar- det är ett år sedan.
Var det oxo distriktsvetten ute hos er?
Är numera kund hos en riktig hästtandläkare som jag är nöjd med, han tar sig tid, förklarar och är mån om min häst, och inga problem m ersättningar/ betalning. Han åker hit från Gävle, tar hem han till stallet 1 ggr/ år och vi är 8 kunder som samlas & samsas! Super!
Det är ju lite annat än just veterinärens lön som ska täckas in i kostnaden. Jag tycker priset var rimligt, tycker det brukar kosta tusen spänn bara man stoppar in näsan på en klinik.