A
Allimac76
Sv: Hästmänniskor alltså
Tänkte inte på det
Det är ett krav för att vara medlem på Buke vet du väl...
Tänkte inte på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ett krav för att vara medlem på Buke vet du väl...
Men är det verkligen så? Tänk efter.
Har man inte samma klädval som vissa människor, så är/blir man inte kompisar. Delar man inte samma intressen, är det inte lika intressant att vara kompisar. Delar man inte samma uppfattningar och åsikter, är man inte kompisar.
Men så kommer den där som har samma uppfattning, samma typ av klädval och samma intressen. Då är det roligare att vara kompis med varann, det är enklare att ha gemensamma intressen med en kompis, eller hur?
Jag har faktiskt aldrig träffat på ett gäng människor inom något annat område som är så förtjusta i att tala om för andra att de har fel, och hävda att de själva kan och vet allt, än just hästmänniskor. Speciellt här på Buke faktiskt.
Men herregud!
Visste du inte att det är ett medlemskrav? Suck.
()
Men herregud!
Visste du inte att det är ett medlemskrav? Suck.
()
Men är det verkligen så? Tänk efter.
Har man inte samma klädval som vissa människor, så är/blir man inte kompisar. Delar man inte samma intressen, är det inte lika intressant att vara kompisar. Delar man inte samma uppfattningar och åsikter, är man inte kompisar.
Men så kommer den där som har samma uppfattning, samma typ av klädval och samma intressen. Då är det roligare att vara kompis med varann, det är enklare att ha gemensamma intressen med en kompis, eller hur?
Bäst man skärper sig då så man inte blir utslängd
/M
Folk får göra på sitt sätt med sina hästar, bara dom gör på mitt sätt med mina hästar
Är det någon mer som har tänkt på att hästmänniskor är fruktansvärt störande?