Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Sötnos kollar bort nyfiket. 30 mars 2008
Svar
0
· Visningar
123
Senast: Censur
·
Gnägg Heting, verkligen! 30 mars 2008
Svar
0
· Visningar
148
·
Gnägg Går & betar nöjt i hagen. 16 mars 2008
Svar
0
· Visningar
133
·
Gnägg Dem gillar varandra. 16 mars 2008
Svar
0
· Visningar
121
·
Gnägg bus på hög nivå. 16 mars 2008
Svar
0
· Visningar
116
·
Gnägg Tror just han började trava? 16 mars 2008
Svar
0
· Visningar
101
·
Gnägg Oj, vad roligt vi har. 16 mars 2008
Svar
0
· Visningar
154
·
T
Ekonomi & Juridik uthyres/köpes kontrakt och liknande för häst?
Svar
2
· Visningar
847
Senast: hillevie
·
Hästmänniskan Om man vill sätta upp en kamera i stallet måste man ansöka om det någonstans eller är det bara att sätta upp? Det gäller en ridskola...
Svar
1
· Visningar
899
Senast: Boj
·
Ekonomi & Juridik Jag hämtade hem min häst efter fler kontraktsbrott. Jag ville bara ha hem henne och nu när allt landat så vill inte jag vara en lika...
2
Svar
35
· Visningar
4 538
Senast: jerseyko
·
K
Hästmänniskan Jag skriver detta åt min mamma som har rematism och behöver hjälp att komma på övningar som man kan arbeta med både till häst och utan...
Svar
2
· Visningar
1 015
Senast: KallaMigBecca
·
Hästmänniskan Verkar en del läkare tycka att ryttare som skadar sig får skylla sig själva?? Ibland verkar det som om de nästan struntar i...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
16 232
Senast: KallaMigBecca
·
Hästmänniskan Förmodligen har jag postat denna tråd på fel underforum men ber då ödmjukast Boj flytta den till mer lämpligt underforum. Tacksam om den...
8 9 10
Svar
196
· Visningar
19 086
T
Ekonomi & Juridik YESPEX! Nu har jag mejlat TV4 om att jag tycker dom border uppmärksamma straffen för djurplågeri vs. typ människoplåger och andra brott...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
8 159
Senast: Maléne
·
I
Hästmänniskan Efter mycket noga övervägande,har jag beslutat mig för att ta bort hästen! Varför? Finns olika orsaker till mitt beslut! Dels har...
Svar
8
· Visningar
1 259
Senast: kryckan
·
Hästmänniskan Hej alla ni som har företag. Inackordering, träning/utbildning eller vad det nu är. Har ni era egna hästar ägda av företaget och vad är...
Svar
16
· Visningar
3 188
Senast: Zephira
·
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Mimmi.
·
Hästmänniskan Jag har blivit biten av en hästfluga på mitt ena finger. Har ni några tips för att minska svullnaden och få det att sluta pulsera. Det...
Svar
1
· Visningar
2 646
G
Hästmänniskan Måste bolla med er andra på Buke. Råd och tips mottages tacksamt! Det handlar om traktens hästbonde som stängslar in precis ALLT. De...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 975
Senast: Invinciblestables
·
Ekonomi & Juridik Har hästen ute på annons och har lite småpanik för att bli av med henne innan flytten. Har 2 intresserade som vill provrida och en...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
24 418
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar