Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag hämtade hem min häst efter fler kontraktsbrott.
Jag ville bara ha hem henne och nu när allt landat så vill inte jag vara en lika...
Hästmänniskan
Jag skriver detta åt min mamma som har rematism och behöver hjälp att komma på övningar som man kan arbeta med både till häst och utan...
Hästmänniskan
Förmodligen har jag postat denna tråd på fel underforum men ber då ödmjukast Boj flytta den till mer lämpligt underforum. Tacksam om den...
Ekonomi & Juridik
YESPEX! Nu har jag mejlat TV4 om att jag tycker dom border uppmärksamma straffen för djurplågeri vs. typ människoplåger och andra brott...
Hästmänniskan
Hej alla ni som har företag. Inackordering, träning/utbildning eller vad det nu är. Har ni era egna hästar ägda av företaget och vad är...
Hästmänniskan
Jag har blivit biten av en hästfluga på mitt ena finger. Har ni några tips för att minska svullnaden och få det att sluta pulsera.
Det...
Ekonomi & Juridik
Har hästen ute på annons och har lite småpanik för att bli av med henne innan flytten.
Har 2 intresserade som vill provrida och en...
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.