Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan ja efterlyser som det låter bilder och beskrivning på era egenbyggda vind/regnskydd i hagen. vad man ska tänka på, storlek, för och...
Svar
1
· Visningar
1 299
Senast: biceps
·
S
Hästmänniskan Vad tror ni om den affärs idén? Alla har inte vänner och bekanta som kan ta hand om ens häst eller råd med en avbytare. Har...
Svar
1
· Visningar
876
Senast: KillerQueen
·
M
Hästmänniskan Jag ska snart släppa ut min häst på bete några veckor. I god tid ringde vi till en kvinna som har hand om lite marker härkring - och...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
15 772
Senast: lobell
·
S
Hästmänniskan Jag kommer inom kort att ta bort mitt gamla sto och satt och funderade lite på det hela med slakteri vs. hästklinik. Det enda stoet är...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
11 083
Senast: hopp_o_galopp
·
C
Hästmänniskan Hej, Står med ett gammalt gris stall som vi ska bygga om till häststall. Undrar var ni köpt era inredningar eller kanske byggt...
Svar
9
· Visningar
2 095
Senast: pastejja
·
Hästmänniskan Fram med bilder på detaljer i era stall som gör dem charmiga och personliga, och kanske känns lite lyxiga också! :banana:
Svar
16
· Visningar
3 631
Senast: pastejja
·
K
Hästmänniskan Till och med takpapp på taket :D Hittade en "ritning" i en tidning.. Syns ju att det är ett hemmabygge, men det ska det göra...
Svar
14
· Visningar
1 406
Senast: Arabizar
·
Hästmänniskan Hej alla! För ett tag sedan köpte en vän ett imp. sto ifrån en importör i Sverige. Enl. tänder var den yngre än vad som stod i passet...
Svar
14
· Visningar
1 621
Senast: angelwings
·
Hästmänniskan detta låter väldigt fånigt men min pappa frågade om det går att klippa lite hö till hästarna med en åk gräsklippare? det är så att vi...
2
Svar
37
· Visningar
8 148
Senast: Arabizar
·
H
Hästmänniskan Rubriken ska givetvis vara: Hur ANVÄNDA redan existerande stödrätter? :p Ska köpa gård (yey!! :banana:) och säljarna ska skriva över...
Svar
7
· Visningar
1 565
Senast: hopp_o_galopp
·
Hästmänniskan Red igår och min man hjälpte mig från marken. Han konstaterade att jag har lättare att rida skänkelvikning och diagonalsluta åt ena...
Svar
5
· Visningar
1 660
Senast: alazzi
·
Hästmänniskan Vi har börjat kolla på mark och gård, och igår kollade vi på en gård där det är odlat säd på en del av marken som följer med gården...
Svar
5
· Visningar
1 183
Senast: Invinciblestables
·
G
Hästmänniskan Nu är det dax att gräva lite i trädgården för att göra paddock 25*50m Hur skulle ni ha gjort Det ska schaktas bort jord, jämnas till...
Svar
16
· Visningar
5 022
Senast: GoldenSam
·
Ekonomi & Juridik behöver lite åsikter.. om man betalt 1 släp (har kvitto) och skrivit på ett felaktigt ägarbevis å fått ett nytt som man ej skrivit på...
Svar
13
· Visningar
1 802
Svar
0
· Visningar
98
Senast: Emuliiaa
·
Gnägg Löshoppning utan problem
Svar
0
· Visningar
105
Senast: caaroow
·
Gnägg Showar i paddocken för oss.
Svar
0
· Visningar
118
·
Gnägg Furnäs Paloma, det bästa häst som jag någonsin haft, modigast, vackrast, busigast och störst hjärta. Hon är 30 år nu, 26 år på kortet...
Svar
0
· Visningar
157
Senast: Rhodugune
·
Svar
0
· Visningar
149
·