Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Efter en veckas ihärdigt ringande har jag äntligen fått tag på veterinären som hade hand om Hazze i Skara. Papper för utdömning skickas...
Svar
4
· Visningar
1 438
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan FY F-N va jag är less nu :cry: Fjädergrindarna i paddocken är borta nån har ställt fram alla hinder för löshoppning. Någon har alltså...
Svar
18
· Visningar
1 936
Senast: Snuffsan
·
Hästmänniskan Har lagt ut annons på min lilla shettis. Ska låna ut honom under fodervärdavtal! nu är det två personer som är intresserade. 1. Dom...
Svar
15
· Visningar
1 702
Senast: sizodeso
·
Hästmänniskan Eftersom priserna på ovannämnda stadigt ökar samtidigt som det är svårt att höja stallhyrorna i samma takt har jag tillbringat denna...
Svar
3
· Visningar
1 067
Senast: TinyWiny
·
Gnägg här är min häst kansas våren 2008. redigerad 22 juli 08
Svar
0
· Visningar
79
Svar
0
· Visningar
136
Gnägg Vackraste Finaste Lejonhjärta
Svar
0
· Visningar
104
Senast: evis
·
S
Hästmänniskan Håller som bäst på att bygga stall för 4 hästar med sadel och foder kammare. Har tidigare lånat boken "att bygga häststall" men lämnat...
Svar
1
· Visningar
1 000
Senast: Annna_91
·
K
Hästmänniskan Vad har ni för erfarenheter vad gäller att arbeta med hästar i Sverige och utomlands? Jag har lite frågor att ställa, som jag inte...
Svar
10
· Visningar
2 211
Hästmänniskan Är det någon som har testat "Mosquito Magnet Defender" eller "Mosquito Magnet Liberty"? Enligt reklamen så ska dom ju ta kål på alla...
Svar
2
· Visningar
2 771
Senast: Scata
·
A
Hästmänniskan Jag har funderat riktigt seriöst på att byta stall nu till hösten. Jag är så trött på ridskolan jag rider på, eller rättare sagt...
Svar
8
· Visningar
2 164
Senast: Judelaw
·
Anläggning Håller på att måla om i mitt stall här hemma. Känns så skönt och börjar bli så ljust... Före: Grund färg: En färdig...
2
Svar
22
· Visningar
3 440
Senast: jemeni
·
S
Ekonomi & Juridik Ska nu för första gången sälja en häst... Köparna har valt att inte besikta hästen och dom var väldigt hästkunniga själva och kände...
Svar
7
· Visningar
1 457
Senast: starcraft
·
F
Hästmänniskan Hej, fick idag tag på kanonfin kornhalm som är pressat idag. Har inte fått på sig en droppe regn. Det är storbalar på cirka 120 kg och...
Svar
15
· Visningar
1 448
Senast: Inka-90
·
S
Hästmänniskan Vi håller just på att bygga vårt häststall och lämnade in bygglov för stall med 4 boxar, sadelkammare och foderkammare. När vi ritade...
Svar
2
· Visningar
1 136
Senast: Masse
·
Ekonomi & Juridik Om man ska sälja en häst som har en defekt, defekten varken syns eller märks, hästen är ej t-märkt, Kan man skriva in det i passet på...
Svar
6
· Visningar
1 217
Senast: Dingelass
·
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Godsend
·
Svar
0
· Visningar
118
Senast: Godsend
·
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Caress
·
Hästmänniskan Jag har sedan ett år tillbax varit hästlös..Jag har sysslat med hästar stort sätt varje dag sedan jag var åtta..allså i 18 år.. Nu...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 093
Senast: Martina_m
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar