Målar stallet.

Sv: Målar stallet.

Snyggt!

Vi byggde nytt för ett par år sedan, och all målning är inte helt slutförd. Vi målar för fullt, både inne och ute. Inne har jag laserat träet vitt, utom på halva boxväggarna som är mörkbruna (mina skiter så fasligt på väggarna tyvärr). Sadelkammaren är vitmålad. Utvändigt är stallet ljusgrått, vita knutar, vindskivor och fönsterfoder och rött runt fönster och svarta portar och dörrar. Har tyvärr inget foto i datorn, får återkomma senare.

Sv: Målar stallet.

Jippi har äntligen börjat måla!! Vitt och grönt blir det kanske inte ett färgval i min smak men bara det blir nymålat så är jag nöjd. Just nu är det grönt/vitt/blått och gult så allt är bättre. Bilder kommer när jag är färdig!

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 304
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 426
Senast: mamman
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 462
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 486
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar