Målar stallet.

Sv: Målar stallet.

Snyggt!

Vi byggde nytt för ett par år sedan, och all målning är inte helt slutförd. Vi målar för fullt, både inne och ute. Inne har jag laserat träet vitt, utom på halva boxväggarna som är mörkbruna (mina skiter så fasligt på väggarna tyvärr). Sadelkammaren är vitmålad. Utvändigt är stallet ljusgrått, vita knutar, vindskivor och fönsterfoder och rött runt fönster och svarta portar och dörrar. Har tyvärr inget foto i datorn, får återkomma senare.

Sv: Målar stallet.

Jippi har äntligen börjat måla!! Vitt och grönt blir det kanske inte ett färgval i min smak men bara det blir nymålat så är jag nöjd. Just nu är det grönt/vitt/blått och gult så allt är bättre. Bilder kommer när jag är färdig!

Liknande trådar

Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 768
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 865
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 400
Senast: manda
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 245
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka