Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

N
Hästmänniskan Jag skäms nästan för att skriva den här tråden men okej. Det är första året som jag kommer köpa hö så jag är väldigt ny inom det hela...
Svar
9
· Visningar
8 486
Svar
0
· Visningar
193
Senast: marto
·
Gnägg Hua och jag tränar lite dressyr!!:D
Svar
0
· Visningar
102
Senast: LaQuent
·
Hästmänniskan Jag såg en till salu annons på nätet som jag tyckte var bäddat för en slakttransport. Hästen såldes pga av att dom inte hade råd att ha...
Svar
11
· Visningar
1 714
A
Hästmänniskan hej :) jag är 15 år och drömmer om att få en egen häst. Tyvärr håller inte min mamma riktigt med mig om det. När vi diskuterar...
2
Svar
35
· Visningar
2 800
Senast: hillevie
·
Hästmänniskan Använder ni säkerhetsväst?? Själv använder jag alltid säkerhetsväst när jag hoppar eller rider unghäst förutom på dressyr tävling...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 526
Senast: kikilottan
·
K
Hästmänniskan Skrev lite i en annan tråd om slakteri och uppstart av ett sådant. Hur mycket kapital krävs? Jag hittade detta i en SLU-rapport. "Det...
Svar
4
· Visningar
950
Senast: Kotten1
·
Hästmänniskan Hej. Läste för några dagar sedan i Lokaltidningen att alla stall här i Åstorp ska inspekteras nu till hösten eftersom det var några...
Svar
2
· Visningar
1 337
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Zewz
·
Gnägg Manne & jag på vår första träning för tränare ;)
Svar
0
· Visningar
122
Senast: Emuliiaa
·
Gnägg Min goa valack e. Turban Rose
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Xenon
·
Svar
0
· Visningar
102
·
Gnägg Tävlade en kompis häst, underbart sto e.Chirac!
Svar
0
· Visningar
146
·
Gnägg MIn fantastiska lilla häst :)
Svar
0
· Visningar
180
·
Gnägg Noga med att behålla rangen...
Svar
0
· Visningar
106
·
Svar
0
· Visningar
116
Senast: Emuliiaa
·
Svar
0
· Visningar
130
·
Gnägg Vinterskrud. Lurvig som ett troll :)
Svar
0
· Visningar
134
·
Gnägg Tävlade återigen en kompis häst, e. Artist. Ett livligt sto som INTE vill riva...
Svar
0
· Visningar
97
·
E
Hästmänniskan Kom och tänka på en sak idag på lunchen. Nämligen att starta en hästbutik med grejor för både häst och ryttare. Men hur gör man för att...
Svar
7
· Visningar
3 443
Senast: anna_bpj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama