Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Mitt stall är ett fd garage med tillhörande garageport. En sådan som "vippar" upp och ner på skenor. Skenorna hänger lågt, och jag...
Svar
3
· Visningar
1 524
Senast: boccia
·
G
Hästmänniskan Hej padocken är klar men nu behöver vi tips och ideér till ett högt (har väg brevid) stabilt,snyggt trästaket! Hur har ni gjort ...
Svar
0
· Visningar
1 294
Senast: GoldenSam
·
Hästmänniskan Har jobbat i ett stall på norra sidan av Stockholm under en månad i maj-juni. Meningen var att jag skulle jobba längre men jag slutade...
2
Svar
29
· Visningar
4 848
Senast: sjoberga
·
D
Hästmänniskan Hej, Jag undrar lite om det här med HYN och om man ska jobba någonstans som praktikant. Har hört av vissa människor att man kan få...
Svar
2
· Visningar
1 139
L
Hästmänniskan hej, först vill jag säga att om den här tråden ligger helt galet, så flytta den gärna! ;) okej.. Det är så att jag ridit i snart 9...
Svar
17
· Visningar
1 405
Senast: vildros
·
C
Hästmänniskan Hej, har varit och tittat på en häst som jag fäste mej vid med en gång men problemet är att vi inte vet hur gammal hon är. Vetrinären...
Svar
14
· Visningar
1 745
Senast: cina 65
·
B
  • Låst
Hästmänniskan Brukar ni åka till Falsterbo och vad tycker ni om tävlingarna? Själv har jag det som tradition att åka ner och titta på tävlingarna och...
Svar
1
· Visningar
832
Senast: mysko
·
Hästmänniskan Att vi behöver röra på oss är ingen nyhet, och med ridningen så får vi massvis med motion, men det är inte alltid som det räcker med...
Svar
18
· Visningar
1 543
Senast: KillingMyEnemies
·
Svar
0
· Visningar
158
L
Hästmänniskan Hur klarar ni egen häst? :) Ekonomimässigt, syftar jag på, och mest yngre tjejer/killar men även äldre :D Har ni extrajobb, betalar...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 210
Senast: Grålly
·
B
Ekonomi & Juridik Hej alla kloka bukare! Det är så här att jag ska låna ut min ena häst på foder. Tjejen som ska ta henne har varit medryttare innan nu...
Svar
3
· Visningar
1 028
Senast: bestatjejen
·
E
Hästmänniskan Hej. Någon som vet var man kan hitta en sida där alla hästevangemang är samlade? Har letat men hittar ingen ´tyvärr. Letar för jag ska...
Svar
2
· Visningar
965
Senast: schelin_j
·
Hästmänniskan för att göra en väldigt lång historia kort; Jag har alltid varit hästtjej, dock har jag aldrig haft råd att få mig en bra häst och...
2
Svar
24
· Visningar
1 824
Senast: mandaaa_
·
Hästmänniskan Jag går i hästföretagartankar men skulle behöva scanna av marknaden lite för att kunna göra en realistisk bedömning innan jag satsar en...
Svar
4
· Visningar
1 124
Senast: Dreamer
·
Hästmänniskan Vad säger ni, skulle ni titta mer på ridsport i TV om det var fler sändningar och bredare bevakning...
2
Svar
32
· Visningar
2 352
Senast: Bewelinn
·
F
Hästmänniskan Håller på att bygga om boxen i sommar, har haft (gnisslande) skjutdörr men bygger nu ut boxen och kommer att ha "vanlig" boxdörr med två...
Svar
1
· Visningar
1 261
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Hej ! Jag är en tjej på 13 år som funderar lite på att ta Grönt Kort! Men jag har lite frågor, som jag funderar över :confused: ...
Svar
5
· Visningar
1 264
Senast: Spralice
·
Svar
0
· Visningar
176
Senast: Kia1
·