häst eller ej, hur vet man ?

Sv: häst eller ej, hur vet man ?

Kan tänka mig det, alldeles för mycket utrymme för spöken!

Ska ni flytta in till stan igen?

okej vad synd.
Jag har börjat drömma om en pre hingst och rida akademiskt :bump:
men dom är nog inte så bra fälttävlanshästar :rofl:

De PRE-hingstar som man ser bilder på här på Buke är väldigt vackra! De går säkert att använda till fälttävlan! Undras om det är PRE som används vid tjurfäktning, det borde ju annars vara egenskaper som en fälttävlanshäst har nytta av:idea:

Vi har köpt hus i Lundby så vi flyttar i okt, så Magendy flyttar tillbaka till tjuse. Förhoppningsvis coolar hon ner sig lite när hon får många hästar runt sig och lite mer som händer.

Det gör hon säkert!

Roligt med eget hus! Nära och bra till stallet!!

haha ja kanske, dom är väl smidigare än vad de ser ut ?
Dom är iaf alldeles för vackra :love:

haha magendy, jag kan inte se henne som trotsig, inte som snabb heller hahaha

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 554
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
627
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 555
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 330

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka