Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
176
Senast: _L_
·
M
Hästmänniskan Var på besök i ett stall idag och måste bara kolla om det är jag som är nojjig. På en tavla i stallet stod schema för fodringar Morgon...
2
Svar
24
· Visningar
2 964
Senast: Månsane
·
L
Hästmänniskan För tillfället så är det blått och vitt, inte alltför snyggt. Nu är stallet tvättat och det ska börja målas. Kan ni inte slänga in...
Svar
4
· Visningar
1 591
Senast: Cryptorchid
·
V
Hästmänniskan Vi har fått en förfrågan om vi vill hyra ut en stallplats till hösten. I stället för att ta betalt tänkte vi erbjuda kallhyran mot...
Svar
15
· Visningar
2 461
Senast: panzy
·
C
Hästmänniskan är det någon som har någon aning om hur mycket det kostar att flyga hem en häst från ett annat land? jag har en häst i orlando(Florida)...
Svar
6
· Visningar
4 780
Senast: Immer
·
O
Hästmänniskan Ligger tråden fel, flytta den gärna! Ni som åker kollektivt till stallet...hur lång tid tar det "dörr-till-dörr"? Hur mycket av den...
2
Svar
30
· Visningar
2 116
Senast: pago
·
P
Hästmänniskan tror jag blir tokig. någon har stulit vårt aggregat! så nu får hästarna stå inne. någon som vet om man kan få ut sånt på hemförsäkring...
Svar
15
· Visningar
1 442
Senast: Pretty_Fly
·
Hästmänniskan ja vad anser ni om det?? är de fel att ta med sig våg till stället man köper höt?? förra gågnen vi köpte av denna person var de...
2
Svar
32
· Visningar
3 339
Senast: ancan
·
M
Hästmänniskan En häst som är triangelmärkt pga av fång men som inte haft problem av det senaste åren men som dessutom är gammal, borde inte den vara...
2
Svar
26
· Visningar
2 961
Senast: TwiggyM
·
Hästmänniskan Jag är bara nyfiken vad man har rätt till? Om man har igenridningar att rida igen på en ridskola och ridskolan tyvärr inte alls kan ta...
2
Svar
24
· Visningar
2 258
Senast: majabergman
·
A
Hästmänniskan Nu har vi planer på att bygga nytt stall, då vi håller på att "växa ur" det gamla. Vi har inte obegränsat med pengar, tråkigt nog! ;-)...
Svar
10
· Visningar
4 042
Senast: Amarone
·
E
Hästmänniskan Hallå! Som vanligt har jag väl lagt posten i fel tråd, det visar sig väl. I oktober tar vi alla djuren med oss och flyttar till en...
Svar
1
· Visningar
908
Senast: Masse
·
M
  • Låst
Hästmänniskan Hejsan. Efter jul är jag tvungen att välja ett gymnasium, detta är ett väldigt svårt val som antagligen kommer påverka hela mitt liv...
Svar
1
· Visningar
1 098
Senast: mysko
·
Gnägg Galopp galopp, Min vackraste :)
Svar
0
· Visningar
136
Senast: hjarterdam
·
Hästmänniskan Läste det här i tidningen. Ska man snart inte kunna ha sina djur ute för att det finns sjuka människor som vill skada djur? Usch, jag...
2
Svar
29
· Visningar
2 722
Senast: Youmeoh
·
Hästmänniskan Håller på att undersöka möjligheterna att skaffa E-körkort utan att köpa trafiskskolans paket och ha några frågor: Vilka krav måste...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
14 769
Senast: 95johsv
·
A
Hästmänniskan Jag har haft en häst på foder i ett år nu. Vi skrev i kontraktet att det var för ev senare köp, vi skrev dock inget pris på hur mycket...
Svar
7
· Visningar
1 317
Senast: sweetsmell
·
J
Hästmänniskan Vad bör man tänka på när man köper häst? Vilka frågar bör man ställa? Mvh
Svar
5
· Visningar
878
Senast: bigganl
·
L
Hästmänniskan Ja, vad gör man nu? Rakt på sak: Jag har på senaste tiden känt mig helt "känslolös", har varken känt mig glad eller ledsen utan bara...
Svar
8
· Visningar
1 078
Senast: Lawendel
·
C
Hästmänniskan Hej :) Är det bara jag som har starkt tänk? Jag har en väldigt speciell häst som är svår i många lägen. Bl.a att sko, kastar sig och...
Svar
10
· Visningar
988
Senast: Carismagirl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Kallbad

Hund, Katt, Andra Djur