Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

A
Anläggning Jag har ett inackorderingsstall med ett par inhyrda, varav en av dem nu har bett mig om hjälp med hans häst. Han åker endast ut till...
Svar
13
· Visningar
1 834
Senast: Trollungen
·
Hästmänniskan SKa sälja häst och har gått med på 1 veckas prövotid, funderar dock på hur jag skriver in det i kontraktet och hur det är smartast att...
Svar
8
· Visningar
1 233
Senast: Trollungen
·
Hästmänniskan vet inte om tråden hör hemma här men... ni med shettis och allra helst minishettis. HUR har ni hållit dem inne? vad har ni för typ av...
2
Svar
33
· Visningar
5 667
Senast: Gullan86
·
Hästmänniskan Hur mycket får man ut från försäkringsbolaget ifall man triangelmärker, är det hela eller halva beloppet? Någon som vet? :bow:
Svar
18
· Visningar
4 093
Senast: Tuvalisan
·
S
Hästmänniskan Finns det någon som har byggt stall med ca 20 boxar eller ett ridhus ca 30*60? Är lite nyfiken vad det kan kosta ungefär!! Skicka gärna...
Svar
2
· Visningar
1 238
Senast: Prisma
·
H
Hästmänniskan För många ridhästar lever ett trist och enformigt liv, skriver Ilse Östervall på http://svt.se/opinion Antalet hästar bara ökar och...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 750
Senast: ajax85
·
T
Hästmänniskan Hej! Jag ska köpa en ny häst och hade tänkt att testa lyckan genom olika försäljningstall. så jag vill veta vad ni tycker om denna...
Svar
6
· Visningar
1 410
Senast: TaylorSwift
·
B
Hästmänniskan Jag är i köpesvängen. Har nu hittat en häst som jag tyckte var gudomligt söt, verkar bra på beskrivningen etc. Jag är dock inte så...
Svar
16
· Visningar
1 554
Senast: TaylorSwift
·
Hästmänniskan Nya sommarbetet är pepprat med jordgetingbo i kanten som blir mellan två fält. En lång sträcka där det är båda gamla övergivna bon, och...
Svar
10
· Visningar
55 800
Senast: ElCamino
·
M
Hästmänniskan Eftersom jag och sambon precis har köpt en jordbruksfastighet med 10 ha åker (idag utarrenderad) så dyker det upp många frågor om det...
Svar
11
· Visningar
4 319
B
Hästmänniskan Som ni förstår grejar ja en del nu med tanke på mina frågor.. Jag byggde ut min hage och tror jag har för lite ström till hagen men jag...
Svar
11
· Visningar
1 313
Senast: Druvan
·
J
Hästmänniskan Hade mellan Januari-Juni en ponny hemma på träning, som under den perioden var till salu och även blev såld. 30/6 skrev köparna på...
2
Svar
35
· Visningar
4 719
Hästmänniskan Skriv först om ni har lösdrift eller installat och vilken typ av hästar ni har. Ponny, häst, shire-storlek eller vanliga vbl... 1...
Svar
15
· Visningar
2 505
I
Hästmänniskan Jag är på språnget att köpa min första egna häst och har lite frågor som jag har gått o klurat på som jag hade hoppats få svar på...
Svar
8
· Visningar
1 100
Senast: IaOnDaFluff
·
B
Hästmänniskan Hejsan! Har planer på att sätta upp ett Trästaket till sensommaren/hösten. Men det tycks mig ganska krångligt just nu, efterssom att...
Svar
3
· Visningar
1 259
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Heej det är så att jag ska kanske köpa en häst...Men hur mycket kostar det cirka per månad att ha en häst??? Ps...Tack för svar :)!
Svar
16
· Visningar
1 384
Senast: Bison
·
Hästmänniskan På onsdag ska min förhoppningsvis blivande häst röntgas. Jag är jätte nervös och hoppas verkligen att dom inte hittar något. Hur...
2
Svar
23
· Visningar
4 102
Senast: ino_124
·
S
Hästmänniskan Är det någon som har erfarenhet av Andalusiern P.R.E:n? Är otroligt nyfiken på denna hästras, då den verkar ha alla de egenskaper jag...
Svar
6
· Visningar
1 514
M
Hästmänniskan Hej på er alla Jag har hittat en foder häst,nu måste jag ha hjälp med en sak och det är, Vi ska skriva ett kontrakt och i det ska det...
Svar
3
· Visningar
797
Senast: renatechampion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama