Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

P
Hästmänniskan när man har häst:( Jag har min i ,ett kollektivstall. Vi är 5 som delar på stallet och hjälper varandra. Funkar fint, men vi är i stort...
Svar
5
· Visningar
1 014
Senast: sassiball
·
M
Ekonomi & Juridik Nu har jag för andra året i rad stängslat ett större område som används som bete på sommaren. Hästarna brukar gå där 4 veckor per år...
Svar
11
· Visningar
2 322
Senast: Mindful
·
Hästmänniskan "Från den 1 augusti 2010 ska du se till att din häst dagligen har möjlighet att röra sig fritt i sina naturliga gångarter. Detta ska...
2
Svar
25
· Visningar
2 305
Senast: jassica
·
S
Hästmänniskan Jag har sån hemsk beslutsångest, måste få skriva av mig lite. I nuläget står jag i ett kollektivstall med ca 7-8 hästar. Vi hjälps åt...
Svar
9
· Visningar
2 327
Senast: fonen
·
Hästmänniskan Fråga till er som hyr stallplats: Ponera att ni betäcker er häst. Det kommer ju dröja ett tag, men en vacker dag kommer ju denna fölunge...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 519
Senast: Chili
·
Hästmänniskan Jag brukar gå förbi en liten gård (läs ombyggd barack som bostadshus, jag har inte sett till något stall) där det finns två små...
Svar
10
· Visningar
1 745
Senast: neeaah
·
N
Hästmänniskan Hur går man tillväga när åldern på passet inte stämmer med tänderna? Hästen det gäller är 7 år enl. (utländskt) pass, men 4 år enl...
Svar
8
· Visningar
1 640
Senast: Pinto
·
Gnägg Lassio och jag på framridningen till LB:2 hos Trelleborgs RF den 27 juli 2008
Svar
0
· Visningar
173
Senast: AW
·
Gnägg Jag och Lassio i ridhuset
Svar
0
· Visningar
116
·
Gnägg Rowena och Madde tävlar i Trolleholm den 15 juni 2008
Svar
0
· Visningar
134
·
Gnägg Luxus 12månader. Frsta gången i hagen på Vasahill
Svar
0
· Visningar
115
·
Gnägg Luxus, 6 månader. Busar med de andra hästarna :)
Svar
0
· Visningar
155
·
E
Hästmänniskan Vi har nyligen skaffat en mindre gård m tillhörande två hektar åkermark. Av åkermarken har vi gjort fyra hagar. Marken är öppen utan...
Svar
3
· Visningar
1 155
Senast: Elisabethh
·
C
Ekonomi & Juridik jag visste inte vart jag skulle placera denna tråd.. men ni som har era hästar försäkrade i Folksam får gärna svara på några frågor...
Svar
2
· Visningar
1 163
Senast: MHelena
·
K
Hästmänniskan Hoppas att jag postar detta under rätt rubrik:), men min fråga är om någon vet var jag kan få tag i klenflis i Uppsala län eller...
Svar
1
· Visningar
2 068
Senast: lundsbo
·
Hästmänniskan Undrar vilket salt man ska använda när man vill få ridbanan att damma mindre och vilken mängd behöver man till en 22x46m bana...
Svar
15
· Visningar
12 551
Senast: Moffsan
·
S
Ekonomi & Juridik Ser många gånger annonser där det står ett pris o sen står det "pris diskuteras". Innebär det en spännvidd neråt i pris eller ska...
Svar
13
· Visningar
2 005
Senast: Arabizar
·
Ekonomi & Juridik Jag har hittat en ponny som verkar passa mej. Lugn och go och som gillar att bli riden på skogspromenader. Jag ska ha henne på prov i 2...
Svar
13
· Visningar
1 571
Senast: lobell
·
Ekonomi & Juridik Hur mycket går en vet.besiktning på?
Svar
4
· Visningar
1 029
Senast: Liten
·
Gnägg Dali och jag barbacka ritt i paddocken.
Svar
0
· Visningar
134
Senast: caaroow
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit
  • Kålpudding med potatis I

Hund, Katt, Andra Djur