Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Skulle väldigt gärna vilja se bilder eller filmer på när en häst arbetar i rätt form och en bild där hästen inte gör det. (helst samma...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
16 429
Senast: Donnatello
·
A
Dressyr Försöker hitta en dressyrsadel till vår häst med rakrygg medel manke ganska smal övermank partiet just nu behöver byggas upp men hittar...
Svar
8
· Visningar
2 745
Senast: Maran
·
J
  • Låst
Dressyr Är det fler än jag och min vän som tycker att domarna dömer rätt snålt på regionala tävlingar i ex La upp till Msv? Att man får en sexa...
Svar
1
· Visningar
956
Dressyr Vilken dressyrhjälm tycker ni är snyggast? Varför? Visa gärna bild! Helst bild när den sitter på någon.
2 3
Svar
40
· Visningar
7 622
Senast: Saigon
·
Dressyr Är verkligen inge bra på dressyr, men när jag ska göra skänkelvikning så har jag svårt att få med bakdelen. han korsar framdelen fint...
2
Svar
26
· Visningar
2 497
Dressyr Hjälp mig; mitt minne har inte kapacitet :eek: att tala om för mig varför man inte skulle driva med sitsen i skritten. Har skrivit på...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
9 549
Senast: Dressiar
·
J
Dressyr ni som kan detta med vilka stammar som passar bra ihop...vilken hingst skulle passa med detta stoet? homosassa - gaspadin - immer...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 582
Senast: jupiter-judex
·
E
Dressyr Någon som har och vill berätta om avkommor efter Rambo ?:) Jag har en oförklarlig kärlek till Urbino, och det finns inte längre så...
Svar
12
· Visningar
1 453
Senast: Estelle
·
B
Dressyr Hej alla bukefalister :) Jag har funderat länge på & köpa en dressyrsadel, då jag tycker det är hopplöst att rida dressyr i en...
2
Svar
24
· Visningar
2 507
Senast: blohme
·
Dressyr Hej alla dressyrare!:banana: Jag vill köpa ett par nya stövlar. Utan snörning, Dragkedja eller inte spelar ingen roll. Något...
2
Svar
28
· Visningar
3 086
Senast: Damp_
·
B
Dressyr Hej! Jag har en ponny som tigare tävlat mycket i dressyr men jag vet inte riktigt hur jag ska få henne att höja ryggen och trampa under...
Svar
6
· Visningar
2 218
Senast: Ella_99
·
S
Dressyr När jag rider på en volt så skjuter pållen ut baken i stället för att trampa med bakbenen i samma spår som framdelen. Jag vet inte...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: Koppen
·
Dressyr Nu ska dressyrprogrammen ändras igen! Till nästa år kommer bla LA:4och MSVB:3 ändras. Vad tycker ni om att SVRF hela tiden ändrar i...
Svar
19
· Visningar
1 380
Senast: Magnum
·
B
Dressyr min häst har av någon anledning börjat bli lite "slö" i munnen, inte så att hon är hård eller stark i munnen, men hon lyssnar inte...
Svar
8
· Visningar
1 468
·
K
Dressyr Hur är det nu igen, blir man uppklassad ur reg LA på 80 poäng? eller gäller det bara lokal nivå? Har inte TR hemma så kan inte kolla..
Svar
1
· Visningar
695
·
  • Låst
Dressyr Jag har nu beställt ett schumacher pannband från skara hästsport, 4 rader där kristallerna är i storlek 'guld' Dock vet jag inte hur...
Svar
1
· Visningar
801
·
G
Dressyr Idag när jag red gick min häst emot tygeltag och hängde sig på bettet. Efter ett tag fick jag nog och gjorde ett lätt ryck med båda...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
7 234
Senast: Faust_86
·
Dressyr Vet att det har varit en liknande diskussion uppe tidigare, men nu skulle jag rent objektivt vilja försöka analysera detta (med er...
2
Svar
34
· Visningar
2 541
Senast: Camilla_H
·
A
Dressyr Dum fråga kanske! Men vad får hästar tävla i dressyr som 4-åring 5-åring 6-åring osv.
Svar
5
· Visningar
989
Senast: Mariie
·
Dressyr Min kompis ska börja rida på min 4 åring i sommar, vi har bestämt oss för att dela på en dressyrsadel till hästen. Detta blir min...
Svar
8
· Visningar
1 040
Senast: sofiaspel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka