Dressyrstövlar *víll ha tips*

Sv: Dressyrstövlar *víll ha tips*

Ja vist är de snygga :D
Grund priset (utan dragkedja och med standard mått) går det på 4200kr har jag för mig.

Joda iaf enligt modet eller fd. modet (såg en tjej på stan igår med Cavallo stövlar :rofl:)

nej men det är ju bra om man kan leda hästen upp till ridbanan liksom.... :p

usch ja då ska du ha cavallo, sämsta skiten jag nånsin haft, gick inte att gå en meter i dom. sex år hade jag dom och dom var lika hemska hela tiden!! :mad:

:rofl:

nu höverdriver du rätt rejält faktiskt. Jag vet inte vilken modell du hade men jag har Piaffe och dom är inte alls hårda. Då tycker jag mina Petrie är värre faktiskt.
Petrie:na fick jag blåmärken av meden cavallostövlarna var rätt behagliga o rida in.

Vilka modeller har du på dina stövlar? (alltså från hemsidan du länkade till) :)

Hm har inte märkt det, upplevde att mina förra stövlar som var ett par Cavallo Pirouette var hårdare än mina nuvarande Petrie Anky. Men det är väl mycket en personlig känsla antar jag. :)

ja jag antar att det är en personligkänsla. Dock har jag hört fler som tycker cavallo är stenhårda och jag kan inte förstå det alls ;)

Jag har ett par måttbeställda Könings Grandgester=hårt skaft (finns också Sir=extra hårt skaft) jag har dragkedja fram och extra hög utsida. Tycker dom är sköna och snygga! :idea: -lampan

Jag har ett par måttbeställda Könings Grandgester=hårt skaft (finns också Sir=extra hårt skaft) jag har dragkedja fram och extra hög utsida. Tycker dom är sköna och snygga! :idea: -lampan

Jag har likadana, ridit i mina i ca 1 månad, sköna från första stund:)

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Har tagit upp ridningen efter måååånga års uppehåll, mina gamla stövlar är fortfarande fina men omoderna och svåra att få på och...
Svar
5
· Visningar
575
Senast: Jfrelin
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 520
Senast: Mia_R
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 776

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka