Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Ja, som rubriken. Det är numer förbjudet att longera på alla ridbanor och i alla ridhus. Det är ju helt sinnesjukt, hur ska man kunna...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 803
Senast: jackpot
·
T
Western Hej! Jag rider en häst nu som ofta när vi ska gå från skritt till trav gör ett litet "lyft" med framkroppen. Som en liten liten liten...
2
Svar
27
· Visningar
2 804
Senast: Totola
·
Western jag gör glatt en idiot av mig själv,för jag -kan-inget om western,menhar tävlat lite i det o älskar alltihop(utom att hästarna i mitt...
2
Svar
36
· Visningar
3 143
Senast: Seabaz
·
Western köpte för ett tag sen en häst, hbl/paint och har varit iväg på endel clinicar, går hyffsat och jag har inte så höga ambitioner utan...
Svar
9
· Visningar
1 180
Senast: fitzy
·
Western Hmm nu fick jag lite panik när man läste de andra trådarna Har för några månader sedan köpt en engelsk sadel för att ha till hutern...
Svar
16
· Visningar
1 639
Senast: Gordon
·
Western gud vet inte vad jag ska göra, har för stunden ett underbart halvblodssto som jag själv fött upp (-05) men har velat lite om jag ska...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 294
Senast: Nethril
·
Western Jag tror grenen heter så. Jag är okunnig men nyfiken. Finns det någon som kan berätta mera om den grenen för mig? Jag har bara sett/läst...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 527
Senast: Anneli
·
Western Jag har kommit över tre westernträns, ett enöra, ett slidingear och ett vanligt + ett stångbett för 500kr inkl frakt... Hoppas det...
Svar
1
· Visningar
830
Western startar ännu en tråd :p fungerar en bosal ungefär som repgrimma ? ska börja tömköra Bebban nu men tänke isåfall ha bosal som huvudlag...
2
Svar
21
· Visningar
3 596
Senast: urkella
·
Western Släppte lilla räkan i corallen igår när det var fin kvällssol. Eller räka och räka, han har ju hunnit bli 150cm... För er som...
Svar
12
· Visningar
1 303
Senast: Seabaz
·
N
Western Jag har lånat en 3-årig appalosa vallack. jag ska ha honom på prov i 2 månader, och sen ev köpa honom. Han är inte inriden. men hanterad...
2
Svar
27
· Visningar
2 175
Senast: melsappaloosas
·
N
Western Är det någon som vet hur avkommerna brukar bli. Jag har ett sto som jag funderar på att betäcka med Mostly Glowing.Han är ju så fin att...
Svar
4
· Visningar
1 209
Senast: Maliszha
·
Western Några här som har appaloosa? Synpunkter på rasen? Om ni skulle köpa häst av w-ras idag - skulle ni då köpa en appaloosa? Varför/varför...
2
Svar
35
· Visningar
5 857
Senast: Piraja
·
Western Vill ha tips på hur man lär unghästen huvudets placering och stabilitet. Hur gör ni? Låt säga ni har rätt begränsad tillgång till...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: Elanor
·
P
Western Är det vanligt att man betäcker 2 åringar och att dom alltså får sitt föl redan när dom är tre år?
Svar
5
· Visningar
897
Senast: wrangler
·
S
Western Hej!! Jag behöver er hjälp, jag vet inte riktigt var jag ska vända mig.. I somras var jag och jobbade i USA och där förälskade jag mig i...
2
Svar
37
· Visningar
4 063
Senast: Gordon
·
Western har blivit lite osäker om vad för sadel och träns jag kan använda till hunter.. endel säger att man ska ha en flatback helst, andra...
2
Svar
25
· Visningar
2 220
Senast: qtrsforpleasure
·
R
Western Jag har en snabb och enkel liten fråga... I sista numret av Lucky Rider, vilken ras är det på hästarna på framsidan?? Snabba svar...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 927
Senast: Zahlo
·
Western Hej på er, För ett tag sen, aa iallafall 2-3 månader sen om inte längre, så va jag inne på en hemsida som sålde westernprylar. Där...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: Sidekick
·
S
Western Hejsan!Har lite funderingar på att skola om min varmblodskille till western. Ngn som har bra tips på tränare i Nordvästra skåne ?:D...
Svar
2
· Visningar
1 193
Senast: Mike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka