Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Western Tjena! Första gången jag såg Linedance var nu på High Chaparral :rofl: Shit vad duktiga folk var!! Ni var helt enklet grymma! Den lokala...
2
Svar
23
· Visningar
2 417
Senast: roping-malin
·
U
Western Jag har själv aldrig tävlat och har ingen koll på tävlingar.. Men hur är det rangordnade? Vilka är lättast och vilken ordning är det upp...
Svar
1
· Visningar
678
Senast: _Eva_
·
Western Undrar om det är någon här som vet om dom har showmanship at halter och trail at halter på sina tävlingar ?
Svar
5
· Visningar
873
Senast: Piraja
·
Western Ni med araber, vad har ni för westernsadel? Är nyfiken att höra då jag har börjat leta sadel till min. Han är ganska bred och väldigt...
2
Svar
28
· Visningar
3 922
Senast: Louica
·
J
Western heej asså jag håller på att leta ihäl mig för tillfället, vet att jag har hittat en turkos pad någonstans men kan förjäves inte hitta...
2
Svar
31
· Visningar
2 725
Senast: Grålly
·
O
Western undrar om det är någon här som har importerat westernsadel från USA? vad kostar det, tull och moms? är det något speciellt...
Svar
3
· Visningar
1 130
Senast: SAVVY
·
F
Western Är det någon som har nån avkomma från honom? vi har två och jag vill därför höra hur era är:bump:
Svar
15
· Visningar
2 127
Senast: zolan
·
Svar
7
· Visningar
1 164
Senast: Cita
·
G
  • Låst
Western hur gör ni för att få era hästar trafik säkra?? någon som har något bra tips?
Svar
3
· Visningar
820
Senast: gern
·
N
Western hej jag och min häst star älskar western så nu har vi köpt westernsadel och westernträns så jag bara undrar om ni har några tips hur vi...
Svar
4
· Visningar
1 181
Senast: lundborg
·
Western idag kl 06:30 kom lastbilden med Tbone. och oj vad liten han är :o gissar på att han är runt 145-150 så han drunknar nästan i boxen...
2
Svar
34
· Visningar
2 534
Senast: urkella
·
Western Vart får ni tag på dom?! Vill ha ca 5-6 meter,helst med hake,eller att det sitter fastknutet på en repgrimma (min nuvarande repgrimma är...
Svar
12
· Visningar
1 723
O
Western vill bara göra er uppmärksamma:bump: på att Det finns möjligheter för alla Appaloosa fantaster att tävla i NSBA-klasserna som startar nu...
Svar
2
· Visningar
1 074
Senast: monke
·
N
Western Hejsan Är det ngn som vet om man kan ha en sådan pad under en vanlig sadel. Den är 1" tjockare framtill Skuren med cut back och...
Svar
2
· Visningar
1 109
Senast: Cita
·
Western Någon som vet om det är en bra sadel ? Ska testa en om några dar är det tänkt så vill se vad folk tycker om denne.
Svar
1
· Visningar
1 031
Senast: Luxus
·
Western Ni som är kunniga på detta med gångarter. Hur ser ni på det här: Jag har lärt mig att jog är en gångart. Jag har också lärt mig att...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 036
Senast: TDJ
·
T
Western Med tanke på endel andra trådar här så började jag fundera på VARFÖR TÄVLAR DU????? Är det för att visa alla andra hur himmla duktig...
2
Svar
29
· Visningar
2 806
Senast: Jeremia
·
Western Nu hittar jag inte orginal tråden men visst finns det Mustanger i sverige, svenskfödd oxå, se www.mustanger.se ligger utanför Malmö...
Svar
0
· Visningar
1 415
R
Western Någon som tagit detta? Det verkar inte jätte svårt :crazy: Skall se om jag kan samla ihop några och vi tar det första märket...
Svar
6
· Visningar
1 206
Senast: Tender
·
R
Western http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=405989 Vad säger ni? Ska man ta in sina hästar på nätterna när sånt här händer? Vad...
2
Svar
34
· Visningar
2 436
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp