Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western När det gäller att anlita en tränare för klubbens räkning, t ex en clinic ska tränaren ha en F skattsedel för att sedan betala in skatt...
Svar
6
· Visningar
1 224
Senast: Wild Card
·
Western Jag vet inte om jag ställt denna fråga förut och då får ni ursäkta....får skylla på att åldern börjar ta ut sin rätt :p. Jag har nu...
Svar
16
· Visningar
1 185
Senast: Sasse_
·
Western Hur gör ni när ni ska sitta av hästen snabbt? (Alltså inte ni som är duktiga på att slänga er av för att ni sysslar med roping osv, utan...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 264
Senast: Sasse_
·
Western Hejsan , jag undrar bara hur man i western ryggar hästen, med vilka hjälper?? Har hört av ngn att man "flaxar" sådär me skänklarna...
2
Svar
28
· Visningar
2 914
Senast: Persikan
·
M
Western Undrar om det är någon som har erfarenhet av höga muskelvärden på quarter. Har ett treårigt sto som har höga både asat och ck-värden...
Svar
19
· Visningar
2 520
Senast: Baremeg
·
S
Western Vad står det för ? har dem en hemsida ?
Svar
3
· Visningar
869
Senast: lwt03001
·
Western hästen ser iallafall ut å jobba helt själv. jag är imponerad, vilket sammarbete!!!! :o:bow::o vem följer vem?
Svar
7
· Visningar
1 189
Senast: Tora
·
Western Snart får jag hem min westernsadel som är rundskuren men jag har ingen pad. Är nyfiken på vad ni har för paddar till era rundskurna...
Svar
10
· Visningar
1 336
Senast: lwt03001
·
S
Western Har en 3 åring som jag snart ska tävla i showmanship at halter med. Hon står square men är väldigt orolig med huvudet och kan rycka till...
Svar
3
· Visningar
1 145
Senast: qtrsforpleasure
·
Western Är i pad-köpartagen och kan inte riktigt bestämma mig:angel: Skulle vara jättekul om ni kunde komma med lite inspiration... Vilken är...
2
Svar
33
· Visningar
3 885
Senast: SAVVY
·
Western Ska köpa sadel till min häst. Bör man satsa på beg. eller nytt? Blir ju självklart billigare med beg., och då är den ju "inriden"...
Svar
9
· Visningar
979
Senast: Grålly
·
M
Western hejsan, jag har ett polskt hblsto på 4 år om har lite problem med att gå frammåt.. helt plötsligt stannar hon och står där tills man...
Svar
9
· Visningar
1 306
Senast: medik_ox
·
J
Western Jag och kanske andra är lite nyfikna hur ni kommer att klä er inför 2008 års tävlingar.Här kommer mitt bidrag. :idea:
2
Svar
35
· Visningar
4 818
Senast: Elanor
·
Western Hur kan man få en Quarter/paint så här stora?? det kan väll ändå inte vara hälsosamt för dom :confused...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 598
Senast: lillbeka
·
K
Western Hälst på din egen häst :D Men går bra på nån annan fin häst med som du vill dela med dig av! Älskar nämligen att kolla på western hästar...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 559
Senast: eternalsunshine
·
Western Ja jösses, jag tycker att jag är ute i god tid med att boka boende, men icke. Fullt är det. ÖVERALLT, tillochmed runt omkring greva...
2
Svar
35
· Visningar
3 137
Senast: Anneli
·
  • Låst
Western Går det att fixa på något sätt eller är det bara att gilla läget och stå ut med "bullen" som bildas vid låret? Se bifogad bild. Dessa...
Svar
2
· Visningar
1 163
Senast: gern
·
S
Western Det här kallar jag bra hästhantering och kommunikation. http://www.youtube.com/watch?v=XxUGEN9kS9o&feature=related :banana:
2
Svar
24
· Visningar
2 638
Senast: orcide
·
Western jag har ingen vidare stor western erfarenhet villj ag inte papeka men jag har i tre fall sett tre hastar som man har forst anvant...
2
Svar
30
· Visningar
3 089
Senast: MittNyaJag
·
Western såhär i början känner jag att jag behöver ser alla fina western ekipage här på buke. Det är ju ett tag kvar innan tävlingssäsongen...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 597
Senast: lakrits
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka