Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western http://www.pixbox.se/alb750055 Hej här är fölen min mor fått i år. Helt underbart vackra, Stoföl blev de oxå!:love::love:
Svar
14
· Visningar
1 306
Senast: onlyappaloosas
·
Western jag har inte tr framför mig nu... får man tävla på detta...
Svar
4
· Visningar
1 076
Senast: __Jeanette
·
A
Western Jag browsade genom lite amerikanska hästsidor och fick syn på den här hästen. Som sägs vara nån slags guld-hingst, men han ser ju inte...
15 16 17
Svar
322
· Visningar
37 654
Senast: Rosett
·
Western Jag vill se era haltergrimmor! Skriv gärna märke, inköpsställe och prisklass också :) Måste ju snart fixa mig en ;)
2 3
Svar
48
· Visningar
3 590
Senast: Apache
·
Western :idea:skulle vara roligt att folk la upp bilder på sina am. raser och sedan skrev vilken typ den är av :) My charmy Chex, reining...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 341
Senast: lwt03001
·
Western Vilken tävling blir årets första för dig din häst? För mig och min nya pålle blir det en lätt D-tävling den 27/4.
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 898
Senast: busigdemon
·
Western Nu vill jag ha hjälp av alla er där ute med färg och tips på en snygg filt. Gärna så billig som möjlig till tävling. Jag kommer ha min...
Svar
7
· Visningar
986
Senast: Luxus
·
Western Blir nyfiken på hur passformen är på era chaps? Kanske någon vågar visa hur chapsen sitter? Och berätta gärna hur mycket chapsen...
Svar
12
· Visningar
2 000
Senast: Elanor
·
F
Western tänkte bara höra om råd ang köpa western häst. vad ska jag tänka på? vill ha en uttålig & stabil häst. ska tävla & ha kul med den.
2
Svar
39
· Visningar
3 094
Senast: wrangler
·
Western Jag längtar galet mycket till tävlingssäsongen så jag tänkte att jag startar en tråd där vi lägger in bilder ifrån tävlingar! Gärna...
2
Svar
28
· Visningar
2 922
Senast: Seabaz
·
W
Western Jag har drabbats av tillfällig minneslucka :o men det är väl inte tillåtet att visa en häst i mer än 1 halterklass/tävling? T ex både...
Svar
10
· Visningar
1 096
Senast: Whiz
·
Western Hallå :) Första gången inne här i westernforumet.. Det är så att jag har en islänning som vi har en (bomlös) westernsadel till, helt...
2
Svar
28
· Visningar
2 676
Senast: skuggi
·
Svar
10
· Visningar
1 078
Senast: Thornbird
·
T
Western Fråga 1: Min 1-åring är inte färdigregistrerad än, och nu ska jag skicka in ett gäng hårstrån från hästen till AQHA. De ska alltså göra...
2
Svar
21
· Visningar
1 845
Senast: Linda_77
·
Western RideCamp - 08 , är det någon mer än jag som ska åka ner och träna ? Kommer inte riktigt ihåg vart det skukke vara men jag vet att jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 406
Senast: Tender
·
T
Western För ett tag sedan i någon tråd här på westernforumet så fanns en länk till en sida som visade bilder på de olika quartertyperna, med...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: Thornbird
·
Western Nu ska man snart rida volter i pleasuren, nytt från nästa år!!! Vad tycker ni om det? :)
2
Svar
20
· Visningar
2 027
Senast: wrangler
·
Western Undrar om någon ser vad detta är för märke och typ av sadel :p http://213.132.112.100/images/57/5714762686.jpg
Svar
5
· Visningar
914
Senast: Linnzan
·
Western Jag fick mig en liten tankeställare när jag kikade i tråden om haltergrimmor....vilka priser det är på "vår" utrustning, är det värt...
Svar
12
· Visningar
1 525
Senast: lakrits
·
G
Western Tycker att man så sällan ser ponnyer på westerntävlingar, kanske någon gång i någon trailklass - jag undrar varför?? :confused:
2 3
Svar
53
· Visningar
5 840
Senast: Cita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka