Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min första tävling blir i Säter den 29 Mars,ska bli jätte skoj o hoppas på fint väder!!
Dala ligan,vilka klasser ska ni vara med i??
Vi satsar oxå på den 27/4 på Greva .Hade också hoppats på några WoT klasser för vi har inte heller kommit igång med galoppen. Men min pålle är extremt lättlärd, så på bara några gånger har han gått från att rustrava till att skutta igång från stillastående. Så jag har hopp om att vi ska hinna fixa till det, när vi nu får dojor på oss nästa vecka . Och anmälan skulle inte vara inne förrän 20/4.
Annars så tänker jag så här: om han nu vägrar gå över bron i trailen så är det ju inte hela världen om han råkar ta fel galopp, eller? Vi gör det för att miljöträna och se vad vi behöver träna mer på. Att han fixar bron och grinden hemma utan problem, innebär ju inte att han inte hittar på dumheter på tävling. Kanske är bron jätteläskig där, eller så ser han spöken på läktaren - och för det så måste han ju komma ut och se sig omkring. Så om vi gör bort oss tokmycket så får ni skratta MED oss
Tänkta klasser är trail o w.horsemanship.
Som det ser ut nu så blir det inget den 27/4 om vi inte mot all förmodan får igång galoppen vill säga. Eftersom han inte blivit travad speciellt länge heller så vet jag inte om han är redo för någon galoppträning.
Däremot lutar det åt 1 Maj i Fristad i stället...där har de WoT klasser.