Årets första tävling för dig?

Sv: Årets första tävling för dig?

Fristad ligger typ 15mil bort, och jag känner inte att jag vill släpa med hästen så långt på första tävlingen - som han troligen gör bort sig på ;). Just nu är det HAN som gör bort sig, inte jag - för jag VET att en läktare inte är farlig :D. Och är det inte en läktare, ska du se på f*n att det är något annat. Han har börjar skärpa till sig när vi är ute och rider nu, men det har varit många 180graders vändningar i full spin där matte har hängt på trekvart. Men jäklar vad han kommer att kunna spinna bra :banana:

yess han är connemara...

då blir vi konkurrenter i western ridingen lätt klass ;) :D

För 1 maj finns ingen, bara träningstävlingen den 13...eller har jag kollat på fel ställe? Den finns inte i kalendern.

woho kul! men så som träning igår gick för mig o nova så får vi titta på er andra som springer ärevarvet, men man vet ju aldrig...

Liknande trådar

Tävling Hur gör ni utseendemässigt med era hästar innan tävling? Duschar ni de? Gör ni något speciellt? Skriv gärna vilken gren ni tävlar i 🥰
Svar
8
· Visningar
955
Senast: Freazer
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
951
Senast: Ketrawzc
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
554
Senast: Twihard
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Över 670 hästar gjorde under torsdagen sin första start under årets unghäst-VM i hoppning. I den svenska truppen tog sig två hästar i...
Svar
0
· Visningar
128
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka