Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Tjejsilver"Ser exakt ut som dom jag köpte på eBay för ca 500:- inkl frakten..... om inte mindre, ska se om jag hittar länken....
jag är "bara" 170
min andra häst är typ 2-3cm lägre man vänjer sig.. fast det är jobbigt ibland
hahaha, det var en skojig vinkling med (homo)sexuella undertoner från en humorbefriad .Killar som är säkra på sin sexuella identitet använder grimmor efter ändamål. Enkelt till vardags, pråligt till show…
Förmodligen för att inga andra haltergrimmor ser ut så....
Finns ingen anledning att ha en spets på och om Hööks (eller vem det nu är som gör dom) hade gjort den som alla andra ser ut hade den varit riktigt snygg. Förstår inte alls "anledningen" till spetsen faktiskt.
Men domarna har aldrig sett en grimma med den utformningen, så dom reagerar. Ungefär som att en dressyrryttare skulle komma in med silver på tränset eller liknande.
Kan detta vara hela anledningen? Ska man inte "blinga" med något som sticker ut i bedömningsgrenarna? Då borde det ju vara bra med något nytt?
Men visst vore det kul att se domarnas min om Jan Brink kom in i glittrig rosa frack
Hööks måste ju ha fått idéen någonstans ifrån.