Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Nu har vi äntligen fått lite bilder på nyförvärvet...här är Pixie:
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 281
Senast: Gordon
·
S
Western Provade en sadel som låg både still och bra på min häst`s rygg, den var också kanon skön att rida! Problemet är bara att han har...
Svar
6
· Visningar
1 696
Senast: Sasse_
·
Western Håller snart på att bli galen på att inte hitta något täcke som ligger helt hundra på min lilla quarter. De blir helt enkelt för vida i...
2
Svar
34
· Visningar
2 660
Senast: bigganl
·
Western Min häst har ju en hel del muskeluppbyggnad kvar och jag undrar om det är bra med barbackaridning då? Vilket är bäst, att rida med...
Svar
12
· Visningar
2 618
Senast: lakrits
·
L
Western Vart hittar ni mönster och inspiration? Följer ni årets färger??? Vart hittar ni alla kuliga detaljer?? små stenar och paljetter mm...
Svar
13
· Visningar
1 622
Senast: LiveLong
·
F
Western jag undrar lite vilka klasser som går den 11:e april på grevagården? mågon som vet det?
Svar
6
· Visningar
855
Senast: attempt
·
Western Ja, finns det några öht? Frågan dök upp när jag såg tråden 'Westernstall i stockholm' .. Nåågra måste ju finnas! Vilka är ni och vart...
Svar
1
· Visningar
982
Senast: alazzi
·
Western En rent hypotetisk fråga på kul bara:) Ska inte köpa häst nu. Om ni varit jag sas och haft dessa mål och förutsättningar, vad hade...
Svar
12
· Visningar
1 243
Senast: Egonson
·
J
Western Fundera på att sälja några sadlar och köpa en ny westernsadel.När jag har kollat om sadeln passar så är det att den inte trycker på...
Svar
0
· Visningar
1 117
Senast: Jeremia
·
T
Western jag har en simco sadel nr 3580 är det någon som vet namnet på modellen?
Svar
1
· Visningar
1 097
Senast: Linnzan
·
Western Någon som har erfarenhet av western syntetsadlar? Funderar lite över om vilka märken som är bra, hur de håller osv.... Lite...
Svar
6
· Visningar
1 162
Senast: Linnzan
·
M
Western Någon som har erfarenhet av denna pad? Tycker den ser snygg ut och att den skulle uppfylla mina krav, men bilden kan ju förvilla...
Svar
5
· Visningar
894
Senast: MischaMir
·
X
Western Hittade en westernpadd när jag städade, och undrar om någon vet vad det är för märke eller vad den kommer ifrån? Är det något att ha...
Svar
4
· Visningar
864
Senast: xect
·
Western hej! jag och mamma har lite (inte så lite heller ) problem med vårat 4 åriga quartersto. Hon är väldigt kaxig och otroligt stark i...
2
Svar
26
· Visningar
3 842
Senast: _FiA_
·
Western är mönsterna lättare när det är en youth-klass, eller är det samma svårighetsgrad?
Svar
3
· Visningar
901
Senast: Tender
·
Western Vi vill vara med i Ranch Trail Cup i år :bump: Några fler? Hoppas verkligen att tävlingen blir av i år, synd att de fick ställa in i...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 337
Senast: _Erik_
·
P
Western Stal ide från seniorforumet. De vore väl ballt:bump:
Svar
13
· Visningar
1 178
Senast: Paxinarion
·
S
Western Hejhej! Jag undrar är det någon som har en westernsadel från börjes .. det fanns en jättebillig och eftersom jag bara ska rida lite så...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 979
Senast: Lenita
·
Western Min kompis häst provade jag lite western på, och han kunde varenda hjälp hur tydligt som helst. Och han har ett jättebra temperament...
Svar
16
· Visningar
2 059
S
Western Hej! Jag har nu en längre tid varit inne på att betäcka mitt Eng. fullblodssto med en Paint- el Quarter-hingst. Men jag är inte så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 251
Senast: sabina84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv