Vår nya häst Pixie

Sv: Vår nya häst Pixie

Då står jag runt hörnet och stjäl henne:love::o

Hmmm...kanske bäst hon får stanna i USA då?!?!?:cool:
Vi tänkte göra embryotransfer på henne när hon ändå är i landet där det är rätt mycket billigare än här....luxus kanske tjacka embryoföl..:angel:

Hmmm...kanske bäst hon får stanna i USA då?!?!?:cool:
Vi tänkte göra embryotransfer på henne när hon ändå är i landet där det är rätt mycket billigare än här....luxus kanske tjacka embryoföl..:angel:

Spännande med vad? Nyfiken i en strut tittar alltid ut. :rofl:

Spännande med vad? Nyfiken i en strut tittar alltid ut. :rofl:

Jaa, vi funderar på dubbelreggade Big Chex To Cash som har en fantastisk meritlista och hans fölisar är åååhhhh så vackra....han är tävlad av Andrea Fappani...

pedigree-pic.gif

Vad kostar en sån kille att betäcka med?
Gudva underbar häst, heltfantastisk.
Jag vill ha en häst som ser ut precis som han.
Ilove him.

Vad kostar en sån kille att betäcka med?
Gudva underbar häst, heltfantastisk.
Jag vill ha en häst som ser ut precis som han.
Ilove him.

Han kostar $3000...han är inte så dyr i förhållande till sina meriter, hans första avkommor föddes 2007 och är således inte ridbara ännu...så jag förmodar att betäckningskostnade går upp när hans avkommor börjar ridas...men jag älskar hans look och han blev ju NRHA Futurity Reserve Champion 2005...och hans bebisar är urläckra.

img2.gif

Amen gud vad fina.
Den mbr med bläs är min favvo. Shit vad fina. jag skulle inte tveka en sekund om jag vore er.

Ja, visst har jag. Undrar vems uppfödning det är:angel:

Jaa, vi funderar på dubbelreggade Big Chex To Cash som har en fantastisk meritlista och hans fölisar är åååhhhh så vackra....han är tävlad av Andrea Fappani...

pedigree-pic.gif

Betäck betäck betäck:bump::love::bump::love:

*ska inte ha fler hästar, ska inte ha fler hästar*

Vicken snygging :d
betäcker ni med den..är nog avkomman redan såld...:rofl:

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 617
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Linda Pira som tävlar i ett tandemlopp mitt under pågående musikfestival? Det är lite av vad som kan väntas av Way out wests nysatsning...
Svar
1
· Visningar
399
Senast: Cavallo
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
583
Senast: sweep
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
778
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka