Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western Försöker med en ny tråd... Efter att jag läst igenom forumreglerna nogan =) Undrar hur ofta ni tränar för någon? Samt hur många dagar...
Svar
8
· Visningar
1 103
Senast: lakrits
·
Western Nu vill jag ha hjälp av alla er duktiga westenryttare på buke. Fick filamt härom veckan när jag red. Det blev rätt dålig kvalitet men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 937
Senast: maja_70
·
C
Western Sedan i april 2007 finns test av Herda. Herda är en recessiv gen som i dubbel uppsättning ger plågsamma hudproblem och gör hästen...
Svar
10
· Visningar
1 752
Senast: lillbeka
·
K
Western har ganska nyligen (ca ett halvår) börjat rida westrn på ridskola med välutbildade quarters. har sedan flera år läst mycket och haft...
Svar
14
· Visningar
2 248
Senast: TCJ
·
S
Western Jeg skal kjøpe meg sal, og vil gjerne ha noe annet enn en reiningsal. Noen som har tips til en sal av god kvalitet som passer til å ri...
Svar
2
· Visningar
836
Senast: Nethril
·
Western Är det någon som vet var man kan hitta westernpaddar i ponnystorlek? Den ska användas med ridgjord till "barbackaridning", och inte...
Svar
14
· Visningar
1 471
Senast: BeastieBabe
·
M
Western Vet någon om det finns några filmklipp på hästar som ex anfaller osv alltså lite farliga hästar...och att man får se att det kan få dem...
Svar
3
· Visningar
1 093
Senast: Gordon
·
Western Nå er det mulig å få utført genetisk testing av PSSM (Polysaccaride storage myopathy). Særlig for quarter/ paint/ appalosa. Det er høy...
Svar
5
· Visningar
1 414
Senast: Baremeg
·
Western Hej westernforumet! :) Måste fråga om det är någon mer än jag som sett annonser (hingstannonser och även vanliga säljannonser), där en...
2
Svar
28
· Visningar
2 926
Senast: _Eva_
·
M
Western Någon som har bilder på olika tävlings kläder? Ska nämligen förnya min garderob, och behöver lite idéer.
Svar
3
· Visningar
1 232
Senast: alazzi
·
S
  • Låst
Western Jag är nyfiken på vad ni har för tränare till er och era pållar? Samt vad ni tycker är positivt eller eventuellt negativt med de tränare...
Svar
1
· Visningar
912
Senast: gern
·
Western Har hittat en bom som passar min häst nu från Deuber, men de har bara en sadel på lager som är alldeles för dyr för mig. Kan beställa en...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: SAVVY
·
M
  • Låst
Western Någon som har några bra övningar för att prova på mitt dominanta sto. Hon är dominant både mot människor och andra hästar, tar över så...
Svar
4
· Visningar
994
Senast: gern
·
Western Hej! Jag är ny här, så ni kanske precis haft det på tråd, men har inte hittat någon... Är det någon som vet vars man kan hitta...
Svar
3
· Visningar
3 027
Senast: Radinka
·
N
Western Hej alla westernkunniga där ute! Jag funderar på att köpa en westernsadel modell "barrel racing" (har en märkeslös äldre...
Svar
3
· Visningar
1 199
Senast: Neita
·
H
Western Hej!! Är det någon som vet något om the real feel show 16-17/8 som står på Bökebergs hemsida. Den står nämligen inte med på varken...
Svar
7
· Visningar
1 080
P
Western Hej! Såg att SQHA ändrat från 3 år till 4 år vad gäller deltagande i pleasure-futurity från i år. Blev lite nyfiken på orsaken (jag...
Svar
6
· Visningar
863
Senast: Wild Rein
·
S
Western Finns massor av trådar och bilder på ursnygga tävlingskläder... Men man kan ju inte gärna ha skorta/blus om det är minusgrader. Vad har...
Svar
7
· Visningar
1 167
Senast: lakrits
·
Western hur lång ska svansen va på en quarter? För att det ska va snyggt på tävling och så...
Svar
4
· Visningar
1 311
Senast: Sidekick
·
Western Snor ämnet från Tävlingsforumet, eftersom jag vill rikta in mig på endast westernryttare :d Så! Hur tycker ni man skall ha håret på...
Svar
18
· Visningar
1 689
Senast: Lenita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross