Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hur har ni gjort när ni letat hästar - hemma i Sverige då-? Annonssidor eller direkt hos uppfödare/försäljningsstall? De bästa...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 336
Senast: Tinaalby
·
M
Western Howdy! Vad tycker ni om detta? SQHA har beslutat följande: "*SQHA kommer att ha obligatorisk veterinärundesökning på alla sina...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 083
Senast: frida_
·
Western Vad är samling för dig? Hur tränar du din westernhäst för att den skall bli stark, hållbar och kunna prestera på bästa sätt? Några...
Svar
13
· Visningar
1 401
Senast: Reingan
·
Western Nu ska vi börja träna polebending, men vilka slags pinnar ska man använda sig av? Finns det färdiga att köpa, eller hur tillverkar man...
Svar
7
· Visningar
1 175
Senast: Texaz
·
Western Ja, då tänker jag främst hingstar inom pleasure/hunter, och min sökning sträcker sig till sverige, norge, danmark och tyskland. Så...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 190
Senast: Gordon
·
Western Filmtråd! Det är inte jag som rider så ni behöver ju inte kommentera ryttaren men ni får gärna säga att hästen är söt om ni tycker...
Svar
14
· Visningar
1 211
Senast: LadySara
·
Western Alltså.. ^^ Vi är ju en del som hängt här ett tag.. och må så vara att jag har en ansiktsbild som avatar... Men ärligt talat - Vi har...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
14 347
Senast: Nethril
·
H
Western Hej!! Är det någon som vet när propparna till springbreak kommer?? Mvh Hallonsylt
Svar
1
· Visningar
767
Senast: monke
·
Western Är era hästar klippta bakom öronen? Dum fråga kanske...men ni förstår vad jag menar va? :D Hur lång bit av manen har ni klippt ner i...
Svar
17
· Visningar
1 685
Senast: annkristina
·
A
Western Det började innan jul med att min häst blev förkyld med hosta och snuva. Hon fick medicin och order om att vila. Sånt kan ju vara...
Svar
4
· Visningar
814
Senast: Piraja
·
P
Western Nu har jag varit på min första westernlektion någonsin. Himla spännande, med lite bakframt gentemot hur man är var att rida. Banan...
Svar
2
· Visningar
811
Senast: SaraM
·
Western Var hittar man någon som är auktoriserad att värdera en quarterhäst?? Grejen är den att jag sålt en häst på hyrköp. Nu har jag hämtat...
Svar
8
· Visningar
1 471
Senast: lakrits
·
P
Western Vore roligt att få reda på om det finns några bukisar som tävlade i FR. Om ni gjorde det, ska ni ställa upp i år med. Jag tävlade i FR...
2
Svar
21
· Visningar
1 922
Senast: Paxinarion
·
Western Tjenare alla westernmänniskor här på buke! Har suttit och kollat runt på olika westernsadlar på internet och ser att vissa har "steel...
2
Svar
24
· Visningar
4 005
Senast: TDJ
·
N
Western Hej,. någon som har lite tips på bra ledarskaps övningar som jag kan göra med min Appaloosa? Eller allmäna träningstips:d
Svar
5
· Visningar
1 045
Senast: gutenviks
·
L
Western Ja jag vet inte riktigt hur ja ska formulera min fråga.... Men är det nån som varit på en ranch i Montana? Alltså inte bara på semester...
Svar
16
· Visningar
5 010
Western Ja.. Jag kan inte vara den enda som kan fläta mig till vansinne! Jag har fått visat för mig hur man gör dessa, hur man ska sy osv.. Men...
2
Svar
22
· Visningar
1 980
Senast: Piraja
·
Western Är det ngn här som är medlem där?
Svar
1
· Visningar
823
Senast: Aeternum
·
C
Western Nu vet jag att man ska se till allas individualitet och analyser m.m. Men vad för foderstat har du till just din westernhäst? Varför...
2
Svar
26
· Visningar
2 417
Senast: malumbub
·
T
Western Detta är faktiskt tjurfäktning till häst, tjurfäktning är hemskt och ett grymt djurplågeri som jag inte kan förstå hur det idag, 2007...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 204
Senast: tirnanog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar