Vilka dubbelreggade hingstar finns det?

Sv: Vilka dubbelreggade hingstar finns det?

Jag kan väl det som folk ber mig göra..:angel: Haha, nä men jag vet faktiskt inte vad jag är bra på.. Har mest jobbat på min pappas markanläggnings-företag:D:rofl:

Ja du lilla hjärtat hur menar jag nu???:crazy: Hur skall jag kunna motivera mitt tidigare inlägg???:angel: Man kan inte so jag bara slänga ur sig saker o sen inte kunna motivera varför.......:cool:

Nej precis! :cool: Ska bli mig ett nöje att höra en motivering..... :D

Är det det här som är tjatter tråden:angel:

Stackars sidekick hennes trådar blir alltid kapade av ett gäng tjattrande kvinnor :D

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Mabuse
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 766
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 861
Senast: mamman
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 452
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp