C
CindyLou
Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?
Här är jag.
Här är jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok, men jag är groomer till dottern hela helgen men hon gjer mig väll paustider ...bara du joinar kanelteapartyt så!
Hittar er lätt, står så att jag ser det mesta....nu Räknar jag med att du hittar oss andra.. ^^ annars får du knalla omkring med din avatarhäst hela tiden så vi får en ärlig chans ^^
När är Harvest??..och var?...har dålig koll
Vad då ? Lång eller kort i för hållande till vad? Jag passar fin fint till Shoni. And by the wy, tycker du jag e gullig. fniss Du e kanske längst men ja e äldst om det kan va nått att hoja över.
Hittar er lätt, står så att jag ser det mesta....
...Du och Shoni är suveräna ihop!!!...och klart du är gullig. Nej, jag hojar inte över åldern men tanken slår mig ibland. Blir nästan förvånad när jag stöter på häst- /ridintresserade i min ålder....är inte så himla vanligt, ju
Ja, jag hör till de längre (174 cm) men "so what" hästen är grov och rejäl och vi passar ihop vi med
Visslar o hojtar när dotra e på banan då ser ni mig.lova vifta och hojta så vi (läs; jag..) lyckas koppla attd et e du med
Ja, HUR kunde du bara tro någe annat??men!! hahahah du e ju en KVINNA!